پیش‌بینی افت بیت‌کوین تا سطح ۴۰ هزار دلار

با شکست سطح ۵۰ هزار دلار و تثبیت شدن در زیر این سطح می‌توان پیش‌بینی کرد که روند نزولی بیت کوین تا سطوح پایین‌تر ادامه خواهد داشت. پیش‌بینی می‌شود در مرحله اول تا سطح ۴۰ هزار دلار اصلاح کند در صورت بازگشت به بالای ۵۰ هزار دلار مجدد احتمال صعودی شدن روند را خواهیم داد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، بازار ارز دیجیتال نوساناتی را تجربه کرد که خلاصه آن را در زیر می‌خوانید:

نگاهی به تحولات امروز بازار ارزهای دیجیتال

·:BTCبیت کوین در حوالی حمایت ۵۰ هزار دلاریبیت‌کوین ۴۶ هزار ۶۳۴ دلار.

·:ETHبیت کوین در حوالی حمایت ۵۰ هزار دلاریاتریوم سه هزار و ۷۱۶ دلار.

· BNBبیت کوین در حوالی حمایت ۵۰ هزار دلاری: بایننس‌کوین ۵۲۱ دلار ۹۹ سنت.

· ADAبیت کوین در حوالی حمایت ۵۰ هزار دلاری: کاردانو یک دلار ۲۰ سنت.

· DOGEبیت کوین در حوالی حمایت ۵۰ هزار دلاری: دوج‌کوین ۱۵ سنت.

· XRPبیت کوین در حوالی حمایت ۵۰ هزار دلاری: ریپل ۷۷ سنت.

· DOTبیت کوین در حوالی حمایت ۵۰ هزار دلاری: پولکادات ۲۵ دلار ۷۸ سنت.

· SOLبیت کوین در حوالی حمایت ۵۰ هزار دلاری: سولنا ۱۵۰ دلار و ۷۸ سنت.

· SHIBبیت کوین در حوالی حمایت ۵۰ هزار دلاری: شیبا اینو ۰۰۰۰۳۳/. دلار.

· Avalancheبیت کوین در حوالی حمایت ۵۰ هزار دلاری: اوالانچ ۷۶ دلار و ۷۶ سنت.

مواردی مانند: تتر (Tether)، یو اس دی کوین(Usd coin) و بایننس یواس‌دی (Binance usd) استیبل کوین(Stabel coin) هستند. استیبل کوین‌ها بر پایه یک دارایی منتشر می‌شوند، در این موارد بر پایه دلار آمریکا منتشر شده‌اند و قیمت آن‌ها در محدوده یک دلار است و همواره در همین سطح باقی می‌مانند.

۱۲ رمز ارز برتر بر اساس حجم بازار

پیش بینی افت بیت کوین تا سطح ۴۰ هزار دلار

تحلیل تکنیکال بیت کوین

پیش بینی افت بیت کوین تا سطح ۴۰ هزار دلار

با شکست سطح ۵۰ هزار دلار و تثبیت شدن در زیر این سطح می‌توان پیش بینی کرد که روند نزولی بیت کوین تا سطوح پایین‌تر ادامه خواهد داشت، پیش بینی می‌شود در مرحله اول تا سطح ۴۰ هزار دلار اصلاح کند در صورت بازگشت به بالای ۵۰ هزار دلار مجدد احتمال صعودی شدن روند را خواهیم داد.

در حال حاضر سناریو روند نزولی با کندل قرمز و بزرگ امروز بیشتر مد نظر است.

(سیگنالی در خصوص خرید و فروش نیست)

شاخص ترس و طمع بیت کوین امروز: ۲۱ واحد

پیش بینی افت بیت کوین تا سطح ۴۰ هزار دلار

دامیننس

پیش بینی افت بیت کوین تا سطح ۴۰ هزار دلار

· دامیننس بیت کوین: ۴۰.۶۷ درصد

· دامیننس اتریوم: ۲۱.۷۰ درصد

· دامیننس بی ان بی: ۴.۰۴ درصد

· دامیننس تتر: ۳.۲۸ درصد

· دامیننس سولنا: ۲.۶۱ درصد

· دامیننس کاردانو: ۲.۰۰ درصد

· دامیننس ریپل: ۱.۶۵ درصد

· دامیننس پولکادات: ۱.۲۱ درصد

منظور از دامیننس یک ارز دیجیتال، درصد سهم ارزش دلاری آن ارز در مقایسه با ارزش دلاری کل ارزهای دیجیتال در دنیاست. یعنی یک ارز دیجیتال چه میزان از سهم بازار را به خود اختصاص داده است، با توجه به تعریفی که از دامیننس داریم، وقتی می‌گوئیم دامیننس بیت کوین، در اصل درباره میزان تسلط بیت کوین صحبت می‌کنیم. شاخص دامیننس بیت کوین یکی از معیارهایی است که بسیاری از تحلیلگران در حال حاضر از آن برای تصمیم گیری جهت خرید و فروش کمک می‌گیرند.

اخبار مهم

خارج کردن XRP از فهرست صرافی کانادایی Bitbuy!

صرافی ارزهای دیجیتال کانادایی بیت بای (Bitbuy) اعلام کرده است که ریپل (XRP)، هفتمین ارز دیجیتال بزرگ بر اساس ارزش بازار، را در ۱۳ ژانویه ۲۰۲۲ (۲۳ دی ۱۴۰۰) از فهرست خارج می‌کند. این صرافی به کاربران اجازه می‌دهد تا این رمزارز را در برابر دلار کانادا و بیت کوین معامله کنند. در ژانویه، بازارهای XRP/CAD یا XRP/BTC هر دو از پلتفرم معاملات حذف خواهند شد.Bitbuy از کاربران می‌خواهد تا قبل از خروج از فهرست، رمزارزهای باقی‌مانده را از این صرافی خارج کنند. این صرافی می‌افزاید که XRP با سایر ارزهای رمزنگاری ناشناس جایگزین خواهد شد.

تأیید ثبت از OSC

در اوایل دسامبر(آذر)، Bitbuy مجوز کمیسیون اوراق بهادار انتاریو (OSC) را برای فعالیت به عنوان یک فروشنده کاملاً ثبت شده دریافت کرد و اولین پلتفرم معاملات ارز دیجیتال در کانادا بود که به چنین موفقیتی دست یافت. در جدیدترین اطلاعیه خود، این صرافی بیان می‌کند که باید دستورالعمل‌های OSC را دنبال کند تا تصمیم بگیرد که آیا یک ارز دیجیتال می‌تواند به عنوان یک اوراق بهادار طبقه‌بندی شود یا خیر. Bitbuy می‌گوید که باید نظر تنظیم کننده‌های بین المللی را در نظر بگیرد.

این صرافی احتمال اضافه شدن دوباره XRP به پلتفرم را رد نمی‌کند، زیرا محیط نظارتی تغییر می‌کند: “ما به نظارت بر وضعیت XRP ادامه خواهیم داد و در صورت تغییر شرایط، مطابق با آن عمل خواهیم کرد.”

بررسی نظارتی

در اوایل این ماه، نیوتن( Newton)، یکی از صرافی‌های پیشرو ارزهای دیجیتال در کانادا، اعلام کرد که ارز دیجیتال وابسته به ریپل را به همراه تتر ( Tether)، بزرگترین استیبل کوین، از فهرست حذف خواهد کرد. شکایت مهم کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده( SEC) علیه ریپل تقریباً یک سال پیش تنظیم شد و یک نبرد حقوقی بد را آغاز کرد که طرفداران XRP ادعا می‌کنند تأثیر زیادی بر صنعت گسترده‌تر ارزهای دیجیتال خواهد داشت. در ژانویه، تعداد زیادی از صرافی‌های مستقر در ایالات متحده، از جمله Coinbase، Kraken ، Binance.US و دیگر پلتفرم‌های معاملاتی، به دلیل عدم قطعیت نظارتی پیرامون ارز دیجیتال، معاملات XRP را متوقف کردند. بیشترین سهم از حجم معاملات XRP متعلق به Binance و Huobi است.

مایک مک گلون انتظار دارد که ایالات متحده از رمزارزها با مقررات دوستانه در سال ۲۰۲۲ استقبال کند

ایک مک‌گلون (Mike McGlone)، استراتژیست ارشد کالای بلومبرگ، می‌گوید که آنها قویاً انتظار دارند تا ایالات متحده رمزارزها را با مقررات دوستانه در سال ۲۰۲۲ بپذیرد. او دیدگاه خود درباره اینکه بازار کریپتو در سال آینده چگونه متحول خواهد شد را به اشتراک گذاشت.

“ما انتظار داریم که ایالات متحده در سال ۲۰۲۲ از ارزهای دیجیتال با مقررات مناسب و پیامدهای قیمتی صعودی استقبال کند.”

همچنین، مک‌گلون اظهار کرد که احتمال زیادی وجود دارد تا فضای کریپتو در سال آینده شاهد یک بازار صعودی اصلاح‌شده و تازه‌ای باشد. به گفته او، عرضه نامشخص ارز فیات باید به افزایش قیمت‌ها، به ویژه در بیت‌کوین و اتریوم ادامه دهد علاوه بر این، او تا حدی خوش‌بین است و می‌خواهد در سال ۲۰۲۲ شاهد پذیرش گسترده رمزارزها در مقایسه با اصلاح ۵۰ درصدی آنها در سال ۲۰۲۱ باشد.

“به نظر می‌رسد بیت کوین در مسیر ۱۰۰ هزار دلاری قرار دارد. بازار صعودی اصلاح شده و تازه ای در انتظار بیت کوین در سال ۲۰۲۲ است.”

جدای از این، مک گلون به برخی از پرسش‌های مطرح‌تر مانند اینکه آیا بیت‌کوین در حال اوج‌گیری است یا تثبیت، پرداخت. او با توجه به مبانی اقتصادی افزایش تقاضا در مقابل کاهش عرضه، پیش‌بینی می‌کند که بیت‌کوین در سال ۲۰۲۲ حمایت کلیدی حدود ۵۰ هزار دلار و مقاومت ۱۰۰ هزار دلاری را پیش رو خواهد داشت.

بزرگترین بانک پس‌انداز آلمان ۵۰ میلیون نفر را در معرض بیت کوین قرار می‌دهد

به گفته Financefwd، بزرگترین بانک پس‌انداز آلمان، Sparkasse، قصد دارد خدماتی را برای ارزهای دیجیتال در سال ۲۰۲۲ راه اندازی کند. این بدان معناست که ۵۰ میلیون مشتری آن می‌توانند به طور بالقوه برای این شکل جدید از سرمایه گذاری وارد بازار شوند.

Sparkasse که در سال ۱۷۷۸ تأسیس شد، قصد دارد تا بیش از ۵۰ میلیون مشتری خود را قادر به خرید، فروش یا نگهداری بیت کوین کند. گزارش شده است که این بانک در حال حاضر روی کیف پول رمزارزی خود هم کار می‌کند. در حالی که بانک‌های بزرگ همچنان با نحوه تعامل با بیت‌کوین دست و پنجه نرم می‌کنند، اما به نظر می‌رسد زمان پذیرش این جریان اصلی فرا رسیده است. گزارش اخیر Grayscale نشان می‌دهد که سرمایه گذاران تمایل فزاینده ای به داشتن بیت کوین به عنوان یک سرمایه گذاری بلندمدت و سودآور نشان داده‌اند. علاوه بر این، بیت کوین با سرعت در حال عبور از نسل‌ها برای دستیابی به سرمایه گذاران مسن‌تر، از جمله بازنشستگانی است که مشتاق هستند محصولات سرمایه گذاری بیت کوین را به عنوان بخشی از سبد خود در نظر بگیرند.

کد خبر 541860

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.