گیتی‌پسند با کمترین بودجه بسته شده/ اصفهان به ۲ نماینده در لیگ‌برتر والیبال نیاز دارد

سرمربی تیم والیبال گیتی‌پسند اصفهان گفت: تیم ما نسبت به سایر رقیبان با کمترین بودجه در لیگ دسته‌ یک حاضر است چرا که برای حضور در والیبال در عملی انجام شده قرار گرفتیم.

سید سعید عقیلی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، در خصوص تیم والیبال گیتی‌پسند که در این فصل تشکیل شده و در لیگ دسته‌یک حاضر است، گفت: گیتی‌پسند قبلاً نیز در والیبال در سطح بالای ایران و در سوپر لیگ بوده، هزینه زیادی هم شد اما آن طور که باید نتوانست نتیجه بگیرد. حالا بعد از ده سال با پیشنهادی که به باشگاه گیتی‌پسند ارائه و سرمایه‌گذاری بر روی رشته والیبال را اعلام کردیم و خوشبختانه با موافقت و همراهی عراقی‌زاده قائم‌مقام باشگاه و مسعود تابش این اتفاق برای گیتی‌پسند رقم خورد.

وی در پاسخ به این سوال که چرا آغاز مسیر گیتی‌پسند از لیگ دسته‌یک کشور بوده افزود: تمایل‌مان شروع متوسط و حرفه‌ای‌تر بود،. البته لیگ دسته یک شرایط سخت و پیچیده‌تری دارد و رسیدن به لیگ برتر دشوار است و دردسرهای خودش را دارد.

بازیکن معمولی داریم نه ستاره!

سرمربی تیم والیبال گیتی‌پسند درباره شرایط تیمش، تصریح کرد: تیم ما ستاره‌ای ندارد، بازیکنان معمولی با قراردادهای متوسط در اختیار داریم و تا اینجای کار بر اساس کار گروهی به سمت پیشرفت حرکت کرده‌ایم. نیمی از بازیکنان بومی و نیمی دیگر از استان‌های دیگر هستند.

عقیلی خاطرنشان کرد: از آنجا که گیتی‌پسند خیلی دیر فعالیتش را برای حضور در لیگ دسته‌یک والیبال آغاز کرد، بازیکنان بومی اصفهان با تیم‌های دیگر قرارداد امضا کرده بودند و نتوانستیم بازیکنان بزرگ‌تری جذب کنیم اما برای فصل آینده برای تقویت بهتر تیم اقدام خواهیم کرد.

تمامی بازی‌ها دشوار است

وی با اشاره به نتایج خوب گیتی‌پسند در بازی‌های این فصل گفت: در چهار دیدار گذشته نتایج خوبی کسب کرده‌ایم، برای هر دیدار تیم‌های پیش‌رویمان را آنالیز می‌کنیم و امیدوارم این روند خوبمان در دیدارهای آینده فصل ادامه‌دار باشد.

سرمربی تیم والیبال گیتی‌پسند خاطرنشان کرد: تمامی بازی‌ها برایمان دشوار و سخت است چرا که رقیبان همه در یک سطح هستند و حتی برخی از تیم‌ها بازیکنان نام‌دارتر و با قراردادهای بیشتری در اختیار خود دارند.

عقیلی با تاکید بر اینکه تیمش کمترین بودجه را برای این فصل بین سایر تیم‌ها در اختیار داشته تصریح کرد: تیم گیتی‌پسند کمترین قراردادها را با اعضای تیم بسته و بودجه این فصل‌شان نیز بسته شده بود اما با تلاش مدیرعامل باشگاه و پرداخت بودجه‌ها با هزینه شخصی تیم والیبال را برای این فصل کامل کردند. کمک مدیران گیتی‌پسند برای تشکیل این تیم و والیبال اصفهان در آینده به چشم می‌خورد.

انتظار داریم سال آینده شاهد یک دربی جذاب با سپاهان باشیم

وی در پاسخ به این سوال که می‌توان به صعود گیتی‌پسند به لیگ‌برتر در این فصل امیدوار بود یا خیر اظهار کرد: همیشه به امید کار می‌کنم اما تیم ما نفرات کمتری نسبت به سایر تیم‌ها دارد اما می‌توان به آینده خوش‌بین بود. لیگ دسته‌یک نیز بسیار سخت است اما این شهر به دو تیم لیگ‌برتری احتیاج دارد و با توجه به اینکه همیشه سرآمد والیبال بوده سعی می‌کنیم بهترین نتیجه را رقم بزنیم.

سرمربی تیم والیبال گیتی‌پسند اصفهان در پایان خاطرنشان کرد: تیم ما برای این فصل در عمل انجام‌شده قرار گرفت. انتظار داریم فصل آینده دو تیم والیبال سپاهان و گیتی‌پسند در لیگ‌برتر و با حضور تماشاگران یک دربی جذاب را شاهد باشیم.

کد خبر 541806

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.