قرعه کشی سایپا ۱۴۰۰ + جزئیات فروش فوق العاده و قیمت محصولات جدیدترین پیش فروش (۲۳ آذر)

قرعه کشی سایپا ویژه طرح جدید فوق العاده محصولات سایپا در آذر ۱۴۰۰ به مناسبت ولادت حضرت زینب(س) و روز پرستار با حضور نمایندگان سازمان‌ها و نهادهای نظارتی برگزار شد و برندگان خودرو کوییک آر مشخص شدند.

به گزارش ایمنا، طرح فروش فوری سایپا از روز بیستم آذرماه آغاز و دو روز از طریق سایت سایپا ادامه داشت، سپس قرعه کشی آن روز بیست و دوم آذر ۱۴۰۰ با حضور مسئولان و نهادهای نظارتی انجام شد. اسامی برندگان تا ساعاتی دیگر توسط سایپا اعلام خواهد شد و از خبرگزاری ایمنا قابل دسترس است.

بخوانید: نتایج قرعه کشی سایپا + پیگیری ثبت نام محصولات فروش فوق العاده

محصولات سایپا

بر پایه بخشنامه گروه خودروسازی سایپا در این طرح خودرو کوییک با گیربکس معمولی (رینگ فولادی)، کوییک R با گیربکس معمولی‌، تیبا SX موتور M۱۵، تیبا EX۲ (رینگ فولادی) و کوییک پلاس با گیربکس اتوماتیک عرضه می‌شود.

ثبت نام سایپا

در طرح فروش فوق‌العاده سایپا ۵۰۰ هزار و ۴۸۰ نفر شرکت کردند که ۴۸۸ هزار و ۸۴۳ نفر واجد شرایط شرکت در قرعه کشی شناخته شدند.

تعداد برندگان سایپا

ظرفیت محصولات گروه خودروسازی سایپا در طرح فروش فوق‌العاده ۴ هزار خودرو است و هشت هزار نفر هم به عنوان رزرو در نظر گرفته شده‌اند.

قرعه کشی سایپا ۱۴۰۰ + جزئیات فروش فوق العاده و قیمت محصولات جدیدترین پیش فروش (۲۳ آذر)

قیمت محصولات سایپا

در طرح فروش سایپا کوییک با گیربکس معمولی (رینگ فولادی) با مبلغ ۱,۶۵۸ میلیون و ۳۸۰ هزار تومان، کوییک R با گیربکس معمولی با مبلغ ۱۷۵ میلیون ۶۹۵ هزار تومان، تیبا SX موتور M۱۵ با مبلغ ۱۱۸ میلیون و ۱۲۹ هزار تومان، تیبا EX۲ (رینگ فولادی) با مبلغ ۱۲۵ میلیون و ۷۷ هزار تومان و کوییک پلاس با گیربکس اتوماتیک با مبلغ ۲۷۴ میلیون و ۶۶۴ هزار تومان عرضه می‌شوند.

موعد تحویل محصولات سایپا

طبق اعلام سایپا زمان تحویل خودروها در فروش فوق‌العاده ۹۰ روزه خواهد بود.

سایت ثبت نام اینترنتی سایپا

آدرس درگاه اینترنتی فروش محصولات گروه خودروسازی سایپا saipa.iranecar.com است.

قرعه کشی سایپا ۱۴۰۰

مهلت واریز وجه سایپا

منتخبین فروش فوق‌العاده سایپا تا ۷۲ ساعت نسبت به پرداخت وجه بر اساس خودرویی که درخواست دادند، اقدام کنند؛ در غیر این صورت اسمشان از لیست حذف خواهد شد و افراد رزرو جایگزین خواهد شد.

کد خبر 541747

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.