یادواره ۲۸ شهید جاویدالاثر رفسنجان برنامه‌ریزی شده است

دبیر یادواره شهدای مفقودالاثر رفسنجان گفت: خانواده های ۲۸ شهید مفقودالاثر رفسنجان چشم انتظار رسیدن پیکر عزیزشان هستند؛ یادواره آنها ۲۵ آذر به مدّت ۳ شب در این شهرستان برگزار خواهد شد.

به گزارش ایمنا، امیرحسین حسنی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: تا پنج سال قبل یادواره و بزرگداشت را برای یک شهید مفقودالاثر شهرستان برگزار می‌کردیم که هیأت میثاق شهدا تصمیم گرفت از آن زمان یادواره کل شهدای مفقودالاثر شهرستان را برگزار کند.

وی افزود: قرار است ۲۵ آذر ماه به مدّت سه شب از ساعت ۱۹، چهارمین یادواره ۲۸ شهید مفقودالاثر شهرستان در محوطه آستان قدس شهرستان برگزار شود و عزت و کرامت والدین و خانواده‌های این شهدا را ارج بنهیم.

دبیر یادواره شهدای مفقودالاثر رفسنجان تصریح کرد: رفسنجان ۳۰ شهید مفقودالاثر در دوران دفاع مقدس و یک شهید مدافع حرم (شهید بادپا) را داشت که پیکر شهیدان محمد صادقی، منصور خراسانی و حسن عبدالهی شناسایی و برای آرمیدن در زادگاهشان به رفسنجان منتقل شدند.

حسنی خاطرنشان کرد: خانواده‌های ۲۸ شهید دیگر چشم انتظار هستند تا پیکر فرزندانشان از راه برسد؛ تا کنون والدین هفت شهید مفقودالاثر رفسنجان به دیدار حق شتافتند و از فرزند شهید خود در این دنیا خبری نشنیدند.

وی گفت: شهدای مفقودالاثر در مناطقی از جمله کشکوئیه، قوام آباد، عباس آباد آقاغفور، خلیل آباد، علی آباد، شریف آباد و دیگر مناطق شهرستان به دنیا آمده‌اند و با هدف کسب رضایت الهی و برای امنیت و جان مردم کشور به جبهه‌های حق علیه باطل شتافتند و با نوشیدن شربت شهادت و خون سرخ شأن درخت اسلام را آبیاری کردند.

منبع: ایرنا

کد خبر 541704

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.