"نشستگان بی‌حوصله" را در نگارخانه صفوی ببینید

نمایشگاهی از آثار "بابک فرهمند مبارکه" با عنوان "نشستگان بی‌حوصله" در نگارخانه صفوی برگزار می‌شود.

بابک فرهمند مبارکه در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: "نشستگانِ بی حوصله" اولین نمایشگاه انفرادی من است و آن را به دلیل معرفی آثارم برگزار کرده‌ام که با موضوع طراحی فیگوراتیو خلق شده‌اند.

وی افزود: انتخاب عنوان "نشستگانِ بی حوصله" برای این نمایشگاه به دلیل وضعیت مدل‌ها بود چراکه من معمولاً نقاشی‌هایم را از روی مدل‌های زنده انتخاب کرده و از روی آن‌ها طراحی می‌کنم.

"نشستگان بی‌حوصله" را در نگار خانه صفوی ببینید

این هنرمند گفت: در این نمایشگاه تعداد ۱۷ اثر از طراحی‌های من به نمایش درآمده که از روی مدل‌های زنده کار شده‌اند، ضمن اینکه این آثار با استفاده از تکنیک مداد سربی و کنته خلق شده است. تعدادی از تصویرسازی‌های ارائه شده نیز با تکنیک آب‌رنگ و قلم فلزی بین سال ۲۰۱۶ که دانشجوی رشته نقاشی در آکادمی هنرهای زیبای رم بوده‌ام تا سال ۲۰۲۱ کار شده‌اند.

"نشستگان بی‌حوصله" را در نگار خانه صفوی ببینید

به گزارش ایمنا، "بابک فرهمند مبارکه" متولد سال ۱۳۵۶ در شهر اهواز است. وی دانش‌آموخته رشته صنایع دستی در دانشگاه هنر اصفهان است که در سال ۲۰۰۶ نیز به‌عنوان دانشجو به آکادمی هنرهای زیبا در رم وارد شد و در سال ۲۰۱۲ نیز به تحصیل در رشته کُمیک آرت در دانشگاه هنرهای زیبای بلونیا پرداخت. فرهمند همچنین در سال ۱۳۹۸ رشته انیمیشن را در دانشگاه سوره به پایان رساند.

علاقه‌مندان برای بازدید از نمایشگاه نقاشی "نشستگان بی‌حوصله" می‌توانند تا ۲۵ آذرماه به نگارخانه صفوی، واقع در خیابان خاقانی، حدفاصل خواجه پطروس و وحید، جنب کوچه شماره ۳۱ مراجعه کنند.

"نشستگان بی‌حوصله" را در نگار خانه صفوی ببینید

کد خبر 541702

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.