نمایشگاه مجازی کتاب اصفهان ۱۴۰۰ + سایت، یارانه خرید و تخفیف

پانزدهمین نمایشگاه کتاب اصفهان در آذر ۱۴۰۰ به صورت مجازی برگزار می شود؛ یارانه خرید کتاب، ارسال رایگان پستی و بن خرید صد هزار تومانی

به گزارش ایمنا، پانزدهمین نمایشگاه کتاب استان اصفهان (اولین نمایشگاه مجازی کتاب استان اصفهان) از ۲۰ آذرماه آغاز به کار کرده و تا ۲۶ آذرماه ۱۴۰۰ در سایت خانه کتاب و ادبیات ایران ادامه دارد؛ نقد کتاب، رونمایی کتاب و تجلیل از ناشران در شهرستان‌ها از جمله برنامه‌های فرهنگی است که در ایام برگزاری این نمایشگاه اجرا خواهد شد.

زمان نمایشگاه کتاب اصفهان

پانزدهمین نمایشگاه کتاب استان اصفهان از روز شنبه بیستم آذر ماه ۱۴۰۰ تا جمعه بیست و ششم آذر ماه ۱۴۰۰ به صورت مجازی برگزار می‌شود.

نمایشگاه مجازی کتاب

نمایشگاه مجازی کتاب اصفهان

نمایشگاه کتاب اصفهان در سال ۱۴۰۰ برای اولین بار به صورت مجازی برگزار می‌شود و در واقع این رویداد، نخستین نمایشگاه کتاب مجازی اصفهان است.

سایت نمایشگاه مجازی کتاب اصفهان

آدرس اینترنتی نخستین نمایشگاه مجازی کتاب استان اصفهان، وب‌سایت خانه کتاب و ادبیات ایران به نشانی www.ketab.ir و صفحه نمایشگاه https://book.icfi.ir/ است.

نمایشگاه کتاب اصفهان

یارانه نمایشگاه کتاب اصفهان

برای ثبت نام یارانه خرید کتاب از نخستین نمایشگاه مجازی کتاب استان اصفهان به نشانی اینترنتی www.bon.tibf.ir مراجعه کنید.

در نخستین نمایشگاه کتاب مجازی اصفهان، یارانه خرید کتاب (بن کتاب) به صورت اعتبار خرید به کد ملی متقاضیان اختصاص یافته و برای ثبت نام نیاز به واریز وجه نیست؛ این نام نویسی در نشانی اینترنتی www.bon.tibf.ir انجام می‌شود.

مبلغ یارانه کتاب نمایشگاه اصفهان

سقف یارانه اعتباری خرید کتاب در اولین نمایشگاه کتاب مجازی اصفهان برای متقاضیان ۱۰۰ هزار تومان است که از این مقدار ۸۰ درصد (معادل ۸۰ هزار تومان) سهم مشارکت خریداران بوده و ۲۰ درصد (معادل ۲۰ هزار تومان) سهم معاونت امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است. سهم خریدار از یارانه اعتبار خرید کتاب، هنگام خرید کتاب در سامانه فروش محاسبه و کسر می‌شود.

جزئیات ثبت نام یارانه نمایشگاه کتاب اصفهان

یارانه خرید کتاب روی کد ملی افراد شارژ خواهد شد از این رو مخاطبان باید فرآیند ثبت نام را از طریق سرشماره ۳۰۰۰۴۱۴۱ ادامه دهند تا عملیات ثبت نام و دریافت اعتبار در وضعیت نهایی شده قرار گیرد.

نکته ۱: با توجه به محدودیت بودجه اختصاص یافته و سقف اعتباری تعیین شده، اولویت ثبت نام با متقاضیانی است که زودتر اقدام کرده‌اند؛ از این رو پس از تکمیل ظرفیت اعتبار، امکان ثبت نام متقاضیان جدید وجود نخواهد داشت.

نکته ۲: در زمان ثبت نام، شماره تلفن همراه باید فعال، در دسترس و در اختیار شخص ثبت نام کننده (کد ملی خریدار) باشد. شماره تلفن همراه ثبت نام کننده الزاماً باید متعلق به کد ملی درج شده باشد.

نکته ۳: تنها متقاضیانی که آدرس پستی آن‌ها یکی از نقاط استان اصفهان باشد امکان دریافت یارانه خرید کتاب (بن کتاب) اولین نمایشگاه کتاب مجازی اصفهان را دارند.

نکته ۴: هر کد ملی یک بار مجاز به دریافت یاران خرید کتاب (بن کتاب) است.

نمایشگاه مجازی کتاب اصفهان

تخفیف نمایشگاه کتاب اصفهان

به گفته مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان در این نمایشگاه کتاب‌ها با تخفیف ۴۰ درصدی ارائه می‌شود و درصورت اتمام یارانه نمایشگاه، مردم می‌توانند کتاب‌های مورد نیاز را با ۲۰ درصد تخفیف خریداری کنند.

ارسال رایگان کتاب

براساس اقدامات صورت گرفته هزینه ارسال مرسولات پستی نمایشگاه مجازی کتاب اصفهان رایگان خواهد بود و هزینه ارسال توسط وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و ناشران تأمین می‌شود.

برنامه‌های نمایشگاه کتاب اصفهان ۱۴۰۰

بیستم آذر ۱۴۰۰: گزارش مصور از نشر مکتوب حوزه ایثار و شهادت» در بنیاد شهید و امور ایثارگران استان اصفهان، «کتاب دانایی و توانایی» در اداره کل آموزش و پرورش اصفهان و «مرکز مبادله کتاب شهروند روز» توسط معاونت فرهنگی شهرداری اصفهان، «قصه‌گویی» با حضور فیروزه محمدی توسط مؤسسه فرهنگی سرزمین قصه‌های کهن، «کارگاه قصه‌گویی و کتابخوانی» با حضور زهره فتوحی توسط مؤسسه فرهنگی هنری دیگر، «گفت‌وگو با خانواده کتابخوان» توسط اداره‌کل کتابخانه‌های عمومی اصفهان، «محله باکلاس» توسط معاونت فرهنگی سپاه صاحب‌الزمان (عج)

بیست و یکم آذر ۱۴۰۰: «کسب و کارهای کتابی»، «راهکارهای توسعه فرهنگ کتابخانه در مدارس»، «از کتابفروشی تا کافه کتاب» با حضور کتابفروشان برگزیده شهر اصفهان، «داستان‌نویسی مقدماتی و پیشرفته» با حضور سیاوش گلشیری در مؤسسه فرهنگی هنری رویش مهر، «ارائه گونه‌شناسی نشر در حوزه ایثار و شهادت»، «معرفی کتاب‌های پرمخاطب در مساجد و پایگاه‌هایی مقاومت بسیج» توسط معاونت فرهنگی سپاه صاحب‌الزمان (عج)

بیست و دوم آذر ۱۴۰۰: برنامه‌های «راهکارهای پیشبرد فرهنگ مطالعه»، «کتابخوانی، هنرمندی و کارآفرینی»، «رونمایی و معرفی تازه‌های کتاب حوزه ایثار و شهادت»، «خطر تحریف تاریخ‌نگاری جنگ تحمیلی» با حضور دکتر مرتضی مساح و یوسف علایی، «کارگاه فلسفه تربیت کودک و نوجوان» با حضور عالیه عقیلی، «اجرای داستان‌خوانی ابله داستایوفسکی» با حضور رضا موتمر، «معیارهای انتخاب کتاب مناسب کودک و نوجوان» با حضور اعظم قاسمی، «ادبیات داستانی در اصفهان»، «مسابقه کتابخوانی کتابداران» و «وبینار مهارت‌های زندگی در کتاب‌های کودک و نوجوان» با حضور شکوفه آقاکثیری توسط کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان

بیست و سوم آذر ۱۴۰۰: «منبع‌شناسی در مطالعات اصفهان‌پژوهی» با حضور عبدالمهدی رجایی توسط کتابخانه مرکزی دانشگاه اصفهان و خانه حکمت اصفهان، «کتاب و الگوهای والدین»، «برنامه کتابخوانان کودک و نوجوان» با حضور نوجوانان عضو کتابخانه عمومی خمینی شهر، «کتابخوانی ایثار و شهادت»، «بررسی زندگی و آثار بانو دکتر نوش آفرین انصاری» با حضور فهیمه آکوش و «گرافیک کتاب» و «فانتزی در کتاب‌های کودک و نوجوان» با حضور زینب‌السادات فاطمی

بیست و چهارم آذر ۱۴۰۰»: «اصفهان پیشرو در پژوهش‌های ادبیات عامه» با حضور محسن محمدی، «گفتمان ادبی اصفهان و هند در عهد صفوی» با حضور سعید شفیعیون، «کتاب، نوجوان و عادت به مطالعه»، «قصه‌گویی به گویش‌های استان» با حضور کتابداران کاشان و اردستان، نقد و بررسی کتاب «چشم‌هایی که می‌نوشت»، «کارگاه آنلاین داستان نویسی» با حضور ریحانه جعفری، «چراغ کتاب (معرفی کتاب‌های نو آمد حوزه کودک و نوجوان)» با حضور هدی غلامی توس مؤسسه فرهنگی سرزمین قصه‌های کهن، «آسیب‌شناسی وضعیت کتابخانه‌های اصفهان» توسط اداره‌کل نهاد کتابخانه‌های عمومی و شهرداری اصفهان، «تولید کتاب در حوزه دفاع مقدس» توسط بنیاد حفظ و نشر آثار و ارزش‌های دفاع مقدس و «کارگاه قصه‌نویسی نوجوانان» با حضور فهیمه آکوش

بیست و پنجم آذر ۱۴۰۰: «اصفهان و ادبیات دفاع مقدس» با حضور زهره نجفی، «اصفهان مهد حکمت ایران» با حضور علی کرباسی‌زاده، «وبینار مطالعه و آرامش ذهن»، «کتاب و نویسندگان حوزه کودک و نوجوان» توسط اداره کل آموزش و پرورش اصفهان، «نقد و بررسی طرح تاریخ و جغرافیای نشر ایثار و شهادت»، «معرفی سه اثر ادبی در حوزه کودک و نوجوان به زبان آلمانی» با حضور فرشته مهرابی و عباسعلی صالحی و نمایشنامه هایو «تکه‌های سنگین سرب»

بیست و ششم آذر ۱۴۰۰: «کتاب‌سازی برای کودکان» با حضور ملیحه طاهری و ونوس کیانوش

کد خبر 541576

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.