آخرین قیمت میوه شب یلدا در تهران اعلام شد+ جدول

رئیس اتحادیه میوه و تره‌بار تهران گفت: بر اساس آخرین نرخ نامه، قیمت هر کیلو انار از ۱۸ تا ۳۰ هزار تومان، هر کیلو خرمالو از ۱۸ تا ۲۷ هزار تومان، هر کیلو هندوانه از ۵۰ تا ۶۰ هزار تومان و هر کیلو پرتقال از ۱۱ تا ۲۰ هزار تومان است.

اسدالله کارگر در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: در میدان مرکزی میوه و تره بار همه شهرستان‌ها، عمده فروشان میوه را بر حسب عرضه و تقاضا به فروش می‌رسانند بنابراین میوه در میادین مرکزی قیمت واحدی نداشته و مبنای آن شرایط عرضه و تقاضا در بازار است.

وی افزود: پس از اینکه میوه و تره بار به مغازه داران عرضه می‌شود بر اساس فاکتورهای قانونی ارائه شده، بین ۲۵ تا ۳۵ درصد سود در نظر گرفته شده و قیمت عرضه میوه به مردم اعلام می‌شود.

رئیس اتحادیه میوه و تره بار تهران گفت: بنابراین نمی‌توان قیمت میوه و تره بار را به صراحت اعلام کرد، میانگین قیمت میوه و تره بار در نرخ نامه‌ای که هر هفته توسط اتحادیه منتشر می‌شود اعلام شده تا بازار مدیریت شود.

به گفته کارگر بر اساس آخرین نرخ نامه، قیمت هر کیلو انار از ۱۸ تا ۳۰ هزار تومان، هر کیلو خرمالو از ۱۸ تا ۲۷ هزار تومان، هر کیلو هندوانه از ۵ تا ۶ هزار تومان و هر کیلو پرتقال از ۸ تا ۲۰ هزار تومان است.

به گزارش ایمنا، نرخ انواع میوه و تره‌بار در تهران در جدول زیر آمده است:

آخرین قیمت میوه شب یلدا در تهران اعلام شد+ جدول

کد خبر 541418

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.