بیت کوین در حوالی حمایت ۵۰ هزار دلاری

با شکست مجدد سطح ۵۰ هزار دلار و تثبیت شدن در زیر این سطح می‌توان پیش‌بینی کرد که روند نزولی بیت کوین تا سطوح پایین‌تر ادامه خواهد داشت، پیش‌بینی می‌شود در مرحله اول تا سطح ۴۰ هزار دلار اصلاح کند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، بازار ارز دیجیتال نوساناتی را تجربه کرد که خلاصه آن را در زیر می‌خوانید:

نگاهی به تحولات امروز بازار ارزهای دیجیتال

·:BTCبیت کوین در حوالی حمایت ۵۰ هزار دلاری بیت‌کوین ۴۹ هزار ۹۹ دلار.

·:ETHبیت کوین در حوالی حمایت ۵۰ هزار دلاری اتریوم ۴ هزار و ۵۲ دلار.

· BNBبیت کوین در حوالی حمایت ۵۰ هزار دلاری: بایننس‌کوین ۵۶۳ دلار ۳۱ سنت.

· ADAبیت کوین در حوالی حمایت ۵۰ هزار دلاری: کاردانو ۱ دلار ۳۵ سنت.

· DOGEبیت کوین در حوالی حمایت ۵۰ هزار دلاری: دوج‌کوین ۱۶ سنت.

· XRPبیت کوین در حوالی حمایت ۵۰ هزار دلاری: ریپل ۸۲ سنت.

· DOTبیت کوین در حوالی حمایت ۵۰ هزار دلاری: پولکادات ۲۷ دلار ۵۴ سنت.

· SOLبیت کوین در حوالی حمایت ۵۰ هزار دلاری: سولنا ۱۶۹ دلار ۱ سنت.

· SHIBبیت کوین در حوالی حمایت ۵۰ هزار دلاری: شیبا اینو ۰۰۰۰۳۴/. دلار.

· Avalancheبیت کوین در حوالی حمایت ۵۰ هزار دلاری: اوالانچ ۸۵ دلار.

مواردی مانند: تتر (Tether)، یو اس دی کوین(Usd coin) و بایننس یواس‌دی (Binance usd) استیبل کوین(Stabel coin) هستند. استیبل کوین‌ها بر پایه یک دارایی منتشر می‌شوند، در این موارد بر پایه دلار آمریکا منتشر شده‌اند و قیمت آن‌ها در محدوده یک دلار است و همواره در همین سطح باقی می‌مانند.

۱۲ رمز ارز برتر بر اساس حجم بازار

بیت کوین در حوالی حمایت ۵۰ هزار دلاری

تحلیل تکنیکال بیت کوین

بیت کوین در حوالی حمایت ۵۰ هزار دلاری

با شکست مجدد سطح ۵۰ هزار دلار و تثبیت شدن در زیر این سطح می‌توان پیش‌بینی کرد که روند نزولی بیت کوین تا سطوح پایین‌تر ادامه خواهد داشت، پیش بینی می‌شود در مرحله اول تا سطح ۴۰ هزار دلار اصلاح کند. کندل مثبت امروز می‌تواند یک پولبک به سطح شکسته شده قبل باشد در صورت بازگشت به بالای ۵۰ هزار دلار مجدد احتمال صعودی شدن روند را خواهیم داد. (سیگنالی در خصوص خرید و فروش نمی‌باشد)

شاخص ترس و طمع بیت کوین امروز: ۲۷ واحد

به طور کلی بازه عددی نمودار زیر بین ۰ تا ۱۰۰ بوده و دارای ۵ وضعیت می‌باشد که به توضیح آن‌ها می‌پردازیم.

بیت کوین در حوالی حمایت ۵۰ هزار دلاری

· (Extreme Fear) این عبارت مربوط به بازه‌ی ۰ تا ۲۵ بوده و نشان دهنده وجود ترس شدید در بازار است. بعضی از تحلیلگران تکنیکال این موقعیت را مناسب برای ورود به بازار می‌دانند.

· (Fear)این عبارت نیز زمانی نشان داده می‌شود که عدد نمودار بین بازه‌ی ۲۵ تا ۵۰ بوده و بیانگر وجود ترس در بین سرمایه گذاران است.

· (Neutral) این عبارت متناظر عدد ۵۰ در نمودار می‌باشد و نشان دهنده‌ی برابر بودن میزان ترس و طمع در بازار است

· (Greed) زمانی که نمودار اعداد بین ۵۰ تا ۷۵ را نشان دهند، شاهد این عبارت خواهیم بود و به معنی طمع سرمایه گذاران برای سود بیشتر می‌باشد.

· (Extreme Greed) این آخرین وضعیت نمودار و مربوط به بازه‌ی ۷۵ تا ۱۰۰ می‌باشد که نشان دهنده‌ی طمع شدید کاربران است. تحلیلگران تکنیکال در مورد ورود به بازار در این مقطع هشدار می‌دهند زیرا بخاطر طمع کاربران و هجوم آنها به بازار قیمت‌ها بیش از حد بالا رفته و هر لحظه امکان ریزش وجود دارد.

دامیننس

بیت کوین در حوالی حمایت ۵۰ هزار دلاری

· دامیننس بیت کوین: ۴۰.۶۷%

· دامیننس اتریوم: ۲۱.۷۰%

· دامیننس بی ان بی: ۴.۰۴%

· دامیننس تتر: ۳.۲۸%

· دامیننس سولنا: ۲.۶۱%

· دامیننس کاردانو: ۲%

· دامیننس ریپل: ۱.۶۵%

· دامیننس پولکادات: ۱.۲۱%

منظور از دامیننس یک ارز دیجیتال، درصد سهم ارزش دلاری آن ارز در مقایسه با ارزش دلاری کل ارزهای دیجیتال در دنیاست. یعنی یک ارز دیجیتال چه میزان از سهم بازار را به خود اختصاص داده است، با توجه به تعریفی که از دامیننس داریم، وقتی می‌گوییم دامیننس بیت کوین، در اصل درباره میزان تسلط بیت کوین صحبت می‌کنیم. شاخص دامیننس بیت کوین یکی از معیارهایی است که بسیاری از تحلیلگران در حال حاضر از آن برای تصمیم‌گیری جهت خرید و فروش کمک می‌گیرند.

جی پی مورگان ۲۰۰ میلیون دلار جریمه به دلیل نقص ارتباطات کارکنان پرداخت خواهد کرد

بلومبرگ نیوز روز جمعه به نقل از افراد مطلع گزارش داد که JPMorgan Chase (NYSE:JPM) آماده پرداخت نزدیک به ۲۰۰ میلیون دلار برای حل و فصل تحقیقات نظارتی ایالات متحده در مورد نقص در نظارت بر ارتباطات کارکنان است.

در این گزارش آمده است که این بانک می‌تواند تا قبل از پایان سال با کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده و کمیسیون معاملات آتی کالا به توافق برسد. این گزارش افزود، با این حال، این رقم مقدماتی است و ممکن است تغییر کند.

CFTC و SEC بلافاصله به درخواست رویترز برای اظهار نظر پاسخ ندادند. جی پی مورگان از اظهار نظر خودداری کرد. بسیاری از شرکت‌های مالی استفاده از ایمیل‌های شخصی، متن‌ها و دیگر کانال‌های رسانه‌های اجتماعی را برای مقاصد کاری ممنوع می‌کنند، اما تلاش کرده‌اند تا با گسترش روش‌های مختلف ارتباطی، به‌ویژه در طول همه‌گیری، همراهی کنند. تنظیم کنندگان در حال تشدید اجرای قوانین تحت دولت بایدن هستند.

در ماه اکتبر (مهر)، رویترز گزارش داد که کمیسیون بورس و اوراق بهادار تحقیقاتی در مورد اینکه چگونه بانک‌های وال استریت ارتباطات دیجیتالی کارکنان مرتبط با مسائل کاری را پیگیری می‌کنند، آغاز کرده است.

شهردار میامی قصد دارد ۴۰۱ هزار دلار پس‌انداز بازنشستگی خود را در قالب بیت کوین دریافت کند

فرانسیس سوارز (Francis Suarez)، شهردار میامی، فاش کرد که قصد دارد بخشی از ۴۰۱ هزار دلار پاداش دوران بازنشستگی خود را در قالب بیت کوین دریافت کند. او این خبر را چند روز پس از آن اعلام کرد که به عنوان اولین قانونگذار ایالات متحده بخشی از حقوق خود را در قالب بیت کوین پذیرفت که توسط یک پردازشگر پرداخت شخص ثالث، Strike، پشتیبانی می‌شود.

سوارز گفت که قصد ندارد این کار را صرفاً برای شهرت یا هیاهوی بیت کوین انجام دهد. در عوض، او قصد دارد در نهایت بخشی از پس‌انداز بازنشستگی خود را بر اساس “تصمیم شخصی” خود بدون تأثیر کسی در بیت‌کوین ذخیره کند.

“فقط فکر می‌کنم این دارایی خوبی است که می‌توان روی آن سرمایه‌گذاری کرد. فکر می‌کنم با گذشت زمان بیشتر مورد توجه قرار خواهد گرفت. این چیزی است که من به آن اعتقاد دارم.”

به گفته او، حتی امروز، دولت میامی پرداخت به بیت کوین را از ساکنان خود می‌پذیرد. این یکی از کارهای انفجاری است که این شهر با نام پذیرش نوآوری‌های دیجیتال در کشور، به ویژه بیت کوین، انجام می‌دهد.

علاوه بر این، او دوباره تاکید کرد که تمام پیروزی و موفقیت بیت کوین به اعتماد سیستم بلاکچین آن گره خورده است. به ویژه، ماهیت منبع باز و سیستمی غیرقابل دستکاری دارد. با امثال بیت کوین، شهردار سوارز مطمئناً در سال آینده سیستم مربوطه را ایجاد خواهد کرد.

جالب اینجاست که شهردار متعهد شده است که بازده بیت کوین را به عنوان سود سهام به هر ساکن میامی واجد شرایط بدهد. او گفت: “ما قصد داریم برای شهروندان خود کیف پول دیجیتال ایجاد کنیم. و ما مستقیماً از بازدهی MiamiCoin به آنها بیت کوین می‌دهیم.” انگیزه اصلی هدایای بیت کوین سوارز این است که پذیرش گسترده‌ای را برای تغییر حضور این رمز ارز در شهر ایجاد کند.

آدرس‌های فعال ADA در ماه نوامبر چهار برابر شد

هم چنان که فعالیت‌های زنجیره‌ای افزایش یافت و هزینه‌های تراکنش در شبکه به طور متوسط از ۰.۴۵ دلار به ۰.۳۸ دلار کاهش یافت، تعداد آدرس‌های فعال در شبکه Cardano (ADA) از اکتبر(مهر) تا نوامبر(آبان) چهار برابر شد. طبق گزارش دارایی اخیر CryptoCompare، در ماه اکتبر ۵۰۵۰۶ آدرس فعال در بلاک چین کاردانو وجود داشت، در حالی که در ماه نوامبر در مجموع ۲۱۶۰۷۲ آدرس فعال وجود داشت. فعالیت در بلاک چین کاردانو به لطف راه‌اندازی آتی چندین پروتکل مالی غیرمتمرکز (DeFi) که شامل SundaeSwap، یک «صرافی غیرمتمرکز مقیاس‌پذیر بومی و پروتکل تأمین نقدینگی خودکار» است، احتمالاً افزایش یافته است.

گزارش CryptoCompare نشان می‌دهد که تراکنش‌های ماهانه در بلاک چین کاردانو ۷۵.۸ درصد رشد کرده و به ۴۶.۲ میلیون در نوامبر رسیده است و به بالاترین سطح ماهانه تاریخ رسیده است. در جزئیات این گزارش، میانگین آدرس‌هایی با موجودی صفر روزانه نیز با ۸۲.۱ درصد افزایش از ۶۶ هزار به ۱۲۰ هزار رسید.

همانطور که CryptoGlobe گزارش داد، تعداد آدرس‌های موجود در شبکه Cardano که ADA را استیک می‌کنند، حتی در بحبوحه رکود بازار ارزهای دیجیتال که منجر به از دست دادن بیش از ۴۰۰ میلیارد دلار سرمایه در این بازار شد، به بیش از یک میلیون رسیده است. به طور مشابه، در اوایل این ماه، شبکه پس از پردازش ۲۰ میلیون تراکنش به نقطه عطفی دست یافت.

قیمت Cardano در اوایل سال جاری پس از تکمیل فاز قرارداد هوشمند آن، “Goguen”، افزایش یافت و اکوسیستم اکنون در حال حرکت به فاز “Basho” خود است که بر مقیاس‌سازی شبکه متمرکز است. CryptoCompare می‌افزاید: اکنون با پیش بینی ترافیک شبکه بالاتر به خاطر راه اندازی اپلیکیشن‌های غیرمتمرکز جدید، اندازه بلوک‌ها با هشت کیلوبایت افزایش به ۷۲ کیلوبایت می‌رسند.

قابل ذکر است که بیش از ۷۰ درصد از عرضه ADA در شبکه استیک شده است، و علاقه هولدرها را در حالی که منتظر راه اندازی برنامه‌های غیرمتمرکز جدید هستند، جلب می‌کند.همانطور که گزارش شد، گزارش CryptoCompare همچنین نشان داد که کل ارزش دارایی‌های قفل شده (TVL) در اکوسیستم مالی غیرمتمرکز ساخته شده بر روی بلاک چین Solana (SOL) در ماه نوامبر رشد کرد در حالی که کارمزد تراکنش‌های اتریوم در آن ماه به بالاترین حد خود رسید که نشان می‌دهد به سرمایه‌گذاران به خاطر کارمزدهای ارزان‌تر تراکنش به سولانا روی آورده‌اند.

نقشه بازار رمز ارزها

بیت کوین در حوالی حمایت ۵۰ هزار دلاری

کد خبر 541320

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.