ثبت‌نام یارانه خرید کتاب اعلام شد

همزمان با نخستین نمایشگاه مجازی کتاب استان اصفهان(پانزدهمین نمایشگاه کتاب اصفهان) جزئیات مراحل ثبت نام برای دریافت یارانه خرید کتاب از این نمایشگاه اعلام شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، برای ثبت نام یارانه خرید کتاب از نخستین نمایشگاه مجازی کتاب استان اصفهان به نشانی اینترنتی www.bon.tibf.ir مراجعه کنید.

یارانه خرید کتاب (بن کتاب) به صورت اعتبار خرید به کد ملی متقاضیان اختصاص یافته و لذا برای ثبت نام نیاز به واریز وجه نیست و تنها متقاضیانی که آدرس پستی آن‌ها یکی از نقاط استان اصفهان باشد امکان دریافت یارانه خرید کتاب را دارند.

سقف یارانه اعتباری خرید کتاب برای متقاضیان ۱۰۰ هزار تومان است که از این مقدار ۸۰ درصد (معادل ۸۰ هزار تومان) سهم مشارکت خریداران بوده و ۲۰ درصد (معادل ۲۰ هزار تومان) سهم معاونت امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است. سهم خریدار از یارانه اعتبار خرید کتاب، هنگام خرید کتاب در سامانه فروش محاسبه و کسر می‌شود.

یارانه خرید کتاب روی کد ملی افراد شارژ خواهد شد از این رو مخاطبان باید فرآیند ثبت نام را از طریق سرشماره ۳۰۰۰۴۱۴۱ ادامه دهند تا عملیات ثبت نام و دریافت اعتبار در وضعیت نهایی شده قرار گیرد.

با توجه به محدودیت بودجه اختصاص یافته و سقف اعتباری تعیین شده، اولویت ثبت نام با متقاضیانی است که زودتر اقدام کرده‌اند؛ از این رو پس از تکمیل ظرفیت اعتبار، امکان ثبت نام متقاضیان جدید وجود نخواهد داشت.

در زمان ثبت نام، شماره تلفن همراه باید فعال، در دسترس و در اختیار شخص ثبت نام کننده (کد ملی خریدار) باشد. شماره تلفن همراه ثبت نام کننده الزاماً باید متعلق به کد ملی درج شده باشد.

علاقه‌مندان می‌توانند از ساعت ۹ تا ۱۸ سوالات و پیشنهادات خود را با پشتیبانی نمایشگاه مجازی کتاب استان اصفهان به شماره ۰۲۱۹۱۰۰۹۸۹۸ مطرح کنند.

اولین نمایشگاه مجازی کتاب استان اصفهان (پانزدهمین نمایشگاه کتاب استان اصفهان) از بیستم آذرماه آغاز شده و تا بیست‌وششم آذرماه ١٤٠٠ به مدت هفت روز ادامه خواهد داشت. علاقه‌مندان اصفهانی برای بازدید و خرید کتاب می‌توانند به ketab.ir مراجعه کنند.

کد خبر 541271

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.