قانون برای حوضه آبریز زاینده‌رود اجرایی شود

مشاور فرمانده کل قوا گفت: آنچه قانون تصویب کرده باید در حوضه آبریز زاینده‌رود اجرایی شود، از مردم اصفهان خواستارم شرایط حساس داخلی و خارج کشور را در نظر بگیرند، دولت سیزدهم تازه روی کار آمده و مسائل اصفهان ریشه بیش از ۳۰ ساله دارد که نمی‌توان در سه ماه آن را رفع کرد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، سرلشگر سید یحیی رحیم صفوی در مراسم یاد بود مرحوم حجت‌الاسلام جواد اژه‌ای اظهار کرد: این استاد بزرگوار و فرزانه در علوم تربیتی و روانشناسی کم نظیر بود همچنین در بنیانگذاری این علوم با دیدگاه مکتب اسلام نقش داشته است این استاد بزرگوار که فلسفه تربیت اسلامی را می‌دانست و توانست این علوم را با مفاهیم اسلامی تغییر دهد.

وی افزود: در بیانیه مقام معظم رهبری جمله‌ای در مورد ایشان گفته شده که بر این اساس ایشان شخصیت برجسته و ممتازی است که سال‌های متمادی مجاهدت‌های بزرگ و مبارک را با اخلاص و بدون اندک تظاهری عهده‌دار شد.

مشاور فرمانده کل قوا گفت: مرحوم جواد اژه‌ای دانشمندی کم‌نظیر، عالمی پرکار و کم ادعا بود که در ۴۰ سال مسئولیت‌های اجرایی مختلفی بر عهده گرفت و سطوح مختلف مسئولیت‌ها هیچ‌گونه تغییری در رفتار ایشان ایجاد نکرد، این استاد بزرگ انسان خاضع، متواضع و خوش‌اخلاق بود.

سردار صفوی اضافه کرد: او در تفکر و اندیشه‌اش احترام به مردم، جلب اعتماد به افکار عمومی و حفظ سرمایه‌های اجتماعی را اصل و ارزش و غفلت از آن را خسارت جبران ناپذیر برای حکومت و نظام می‌دانست، علاوه بر این آن مرحوم رفع مشکلات جوانان و میدان دادن به رویش نسل جوان انقلاب اسلامی نشان دهنده آینده روشن برای کشور می‌دانست.

وی با اشاره به تشکیل مدارس استعدادهای درخشان با همت مرحوم اژه‌ای، تصریح کرد: آن مرحوم با تشکیل این مجموعه و محبت پدرانه به مجموعه‌ای از نخبگان جوان، سازنده دوران طلایی در رقابت‌ها و مدال‌آوری جوانان در محیط‌های علمی بین‌المللی شد، از این استاد بیش از ۱۴ اثر علمی موجود است که مهم‌ترین منابع علمی برای دانشجویان خواهد بود.

مشاور فرمانده کل قوا گفت: حجت الاسلام اژه‌ای نگاه بالا به پایین به دانشجویان نداشت و با آنان رفاقت می‌کرد، برای دانشجویان و همکاران خود ارزش قائل بود، مقام معظم رهبری بسیار به ایشان علاقه داشت، شاگردان مرحوم مشاوره خود را بر مبنای مکتب الهی ارائه می‌دهند امید است راه او توسط شاگردانش در محیط‌های علمی ادامه یابد.

سردار صفوی خطاب به مردم اصفهان گفت: مطمئن باشید همه کارگزاران و مسئولان در سطوح استانی و ملی برای پاسخگویی و اقدام عملی و احقاق حقوق کشاورزان محروم و مستضعف اصفهان بسیج شده‌اند که نتیجه آن توسط مسئولان اجرایی کشور اعلام خواهد شد.

وی تصریح کرد: جمعی از فرزندان مردم اصفهان در تهران هم به رفع مشکلات استان کمک می‌کنند تا این اقدامات در عمل تسریع شود، بسیار امیدواریم این امر حیاتی که با زندگی، معیشت کشاورزان، مسائل زیست محیطی و سلامت مردم اصفهان، مشکلات زیرساختی تمدنی فرهنگی امنیتی، گردشگری و اقتصادی گره خورده با دستورات و تدابیر ابلاغ شده، بر اساس قانون و عدالت مسئولان مربوطه در حوزه‌های بالادستی و پایین دستی تصمیم بگیرند.

مشاور فرمانده کل قوا گفت: آنچه قانون تصویب کرده باید در حوضه آبریز زاینده‌رود اجرایی شود، از مردم اصفهان خواستاریم شرایط حساس داخلی و خارج کشور را در نظر بگیرند، دولت سیزدهم تازه روی کار آمده و مسائل اصفهان ریشه بیش از ۳۰ ساله دارد که نمی‌توان در سه ماه آن را رفع کرد.

سرلشگر صفوی اضافه کرد: مشکل آب ملی و جهانی است، واقعیت این است که با خشکسالی مواجه هستیم و بحران آب در جهان جدی است، کم کاری و کم توجهی‌هایی در استان اصفهان به این بحران شده است، از مردم اصفهان خواستارم نگذارند در این شرایط حساس، توسط رسانه‌های بیگانه چهره مردم ولایتمدار اصفهان که تا آخر پایه نظام اسلامی ایستاده‌اند خراب شود.

کد خبر 540849

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.