ستاره‌های مهرام اجازه خودنمایی به طلایی‌پوشان را ندادند

سپاهان در هشتمین دیدار خود در لیگ برتر بسکتبال باشگاه‌های کشور مغلوب مهرام تهران شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، دور برگشت بازی‌های لیگ برتر بسکتبال باشگاه‌های کشور امروز با یک دیدار حساس و مهم پیگیری شد که به‌دنبال آن سپاهان اصفهان در یک دیدار نزدیک مقابل تیم پرستاره مهرام با شکست ۹۴ بر ۱۰۵ روبرو شد.

تیم علی خسروی که پس از مدت‌ها با تمامی نفرات در یک دیدار حاضر می‌شدند در مقابل یکی از قدرتمندترین تیم‌های تاریخ لیگ برتر بازی خوبی از خودشان به نمایش گذاشتند و پایاپای حریف برای انداختن توپ‌ها به سبد توری تلاش کردند.

در کوارتر نخست سپاهانی‌ها ۲۵ بر ۳۱ مغلوب شاگردان مصطفی هاشمی شدند. در کواتر دوم این شاگردان علی خسروی بودند که سوار بر بازی شدند و با کسب ۲۲ امتیاز و ۴ امتیاز بیشتر از مهرام برنده کواتر دوم شدند ولی نتیجه کماکان ۴۹ بر ۴۷ به‌سود مهرام رقم خورد.

در نیمه دوم و کواتر سوم، مهرامی‌ها با بازیکنان باتجربه و ملی‌پوش خود اختلاف را دوباره زیاد کردند و از حریف اصفهانی‌شان فاصله گرفتند و با نتیجه ۸۱ بر ۷۴ مهرام به استقبال کواتر پایانی رفت. در کواتر پایانی نیز سپاهان نتوانست نتیجه بازی را برگرداند علاوه بر شکست در این کواتر، با اختلاف ۱۱ امتیازی و مجموعاً نتیجه ۹۴ بر ۱۰۶؛ هشتمین دیدارش در لیگ را با شکست به اتمام رساند.

در این بازی نیمی از ۳۲ پرتاب دو امتیازی بسکتبالیست‌های سپاهان در سبد نشست و از ۲۸ تلاش برای کسب ۳ امتیاز ۱۳ مرتبه موفق به کسب سه امتیاز شدند.

اما مهرامی‌ها دقت بیشتری در پرتاب‌هایشان داشتند و با گرفتن ۳۸ امتیاز از ۵۸ مرتبه تلاش‌شان برای پرتاب دو امتیازی موفق ظاهر شدند، نکته جالب اینجاست مهرامی‌ها به‌مراتب پرتاب سه امتیازی کمتری نسبت به بازیکنان کم‌تجربه سپاهان داشتند و فقط از ۱۶ پرتابشان ۶پ رتاب از پشت قوس محوطه به داخل سبد رفت.

عماد سلمانی با کسب ۲۴ امتیاز، ۶ ریباند و ۸ پاس منجر به گل بهترین بازیکن سپاهان بود و تأثیر بسزایی در بازی نزدیک تیمش مقابل مهرام داشت، پس از او نیز محمدرضا بهرام‌زاد با ۲۳ امتیاز و پیام کیانی با ۲۱ امتیاز، امتیازآورترین بازیکنان علی خسروی بودند.

در آن سوی میدان نیز لی‌هولمن بازیکن خارجی مهرامی‌ها با به‌دست آوردن ۲۹ امتیاز، ۱۳ ریباند و ۲ پاس منجر با گل بهترین بازیکن زمین بود و تیمش را به یک برتری قاطع رساند، همچنین سعید داورپناه ۸ پاس منجر به گل در این مسابقه ثبت کرد.

مهرام با پیروزی در دیدار امروز به هفتمین برتری‌اش در ۸ بازی رسید و با یک بازی بیشتر نسبت به شیمیدر به صدر جدول رفت. سپاهان نیز پس از تحمل ششمین شکست مقابل تیم مدعی مهرام با همان ۲ پیروزی گذشته‌اش در رده پنجم جدول باقی‌ماند.

سپاهان ۲۷ آذرماه باید در دیدار نهم خود از ساعت ۱۵ به‌مصاف صنایع هرمزگان برود. مهرام نیز ساعت ۱۵ روز ۲۸ آذرماه با اکسون تهران روبرو خواهد شد.

کد خبر 540650

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.