از بیمه خادمان مساجد تا کیفیت نامناسب آب مناطق خراسان شمالی

یک عضو هیئت رئیسه مجلس تذکرات کتبی نمایندگان به مسئولان اجرایی کشور را قرائت کرد.

به گزارش ایمنا، روح الله متفکر آزاد در جلسه علنی امروز (چهارشنبه) مجلس شورای اسلامی، تذکرات کتبی نمایندگان خطاب به مسئولان اجرایی کشور را به شرح زیر قرائت کرد:

کیومرث سرمدی واله نماینده اسدآباد به همراه ۲۹ نفر از نمایندگان به وزرای جهاد کشاورزی و صمت: لزوم رسیدگی به گرانی و عدم کنترل قیمت ادوات کشاورزی در بازار، همچنین تذکر این نماینده و ۱۸ نماینده دیگر به وزیر بهداشت درباره لزوم تسریع در تکمیل ساختمان نیمه تمام دانشکده پرستاری اسد آباد.

حسینعلی حاجی دلیگانی و ۴۷ نماینده دیگر به وزیر بهداشت: لزوم افزایش انتظار بر حضور به موقع پزشکان در بیمارستان‌های دولتی در راستای حمایت از حقوق بیماران و همچنین تذکر این نماینده به همراه ۴۸ نماینده دیگر به وزیر ارتباطات: ضرورت اتخاذ راهکارهای جلوگیری از اخاذی و کلاهبرداری پیامکی از کاربران و عملیاتی نمودن آن، همچنین تذکر این نماینده به همراه ۴۹ نماینده دیگر به وزیر تعاون: لزوم تحت پوشش بیمه اجتماعی قرار گرفتن خادمان تازه به کار گرفته شده در مساجد.

پروین صالحی مبارکه نماینده مبارکه به رئیس جمهور و وزیر امور اقتصادی درباره ضرورت ابلاغ و اجرای ماده ۴۳ قانون برنامه ششم توسعه در استان‌ها مبنی بر پرداخت عوارض یک درصد معادن و مناطق درگیر.

محمد وحیدی نماینده مانه و سملقان به همراه ۱۹ نماینده درباره ضرورت کیفیت آب خراسان شمالی به خصوص آب شرب نامناسب شهر بجنورد.

مالک شریعتی نیاسر نماینده تهران و ۵۵ نفر از نمایندگان به رئیس جمهور و وزیر نیرو درباره لزوم اجرای بند (ی) تبصره ۱۵ قانون بودجه ۱۴۰۰ در حمایت از انرژی‌های تجدیدپذیر.

سیدمحمدرضا میرتاج الدینی نماینده تبریز به همراه محمدحسین فرهنگی، روح الله متفکر آزاد و حسین حاتمی به وزیر راه و شهرسازی درباره بازنگری در راه اندازی ایستگاه عوارضی در آزادراه تبریز _ سهند برای تأمین مالی طرح.

مصطفی نخعی نماینده نهبندان و ۲۹ نماینده به وزیر صمت درباره علت واگذاری پهنه معدنی با وسعت ۱۲ هزار کیلومتر مربع به شرکت گوهرزمین در استان خراسان جنوبی بدون تشریفات مزایده چیست.

احمد راستینه هفشجانی نماینده شهرکرد و ۳۳ نماینده به وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی درباره لزوم پرهیز از تساهل و تسامح در صدور مجوز اکران فیلم‌های مغایر با سبک زندگی ایرانی اسلامی.

ذبیح الله اعظمی ساردوئی نماینده جیرفت و ۳۴ نماینده به وزیر نیرو درباره ضرورت منابع مالی برای راه اندازی شبکه آبرسانی به روستاهای دوردست. همچنین به همراه ۱۳ نماینده به وزیر ورزش و جوانان درباره ضرورت اختصاص چمن مصنوعی ورزشی به مناطق محروم و کمتر برخوردار جیرفت و عنبرآباد. همچنین تذکر وی و ۱۶ نماینده به وزیر نیرو درباره ضرورت رفع تنش آبی و تأمین آب شرب بخش‌ها و روستاهای جیرفت و عنبرآباد.

کد خبر 540611

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.