کاروان سلامت هلال‌احمر به محلات کم برخوردار اعزام شدند

رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان اصفهان گفت: به مناسبت روز جهانی داوطلب و با هدف خدمت‌رسانی و ارتقاء سطح سلامت خانواده‌ها، کاروان سلامت جمعیت هلال‌احمر اصفهان به محلات محروم و کم‌برخوردار شهر اصفهان سرکشی کردند.

شهریار انصاری طادی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در خصوص اعزام کاروان‌های سلامت به نقاط محروم و کم برخوردار شهر اصفهان، اظهار کرد: این کاروان‌ها تبلور خدمت‌رسانی صادقانه و تلاش خالصانه داوطلبان هلال‌احمر است که با پشتکار همواره در امر کمک به بیماران نیازمند و خانواده‌های بی‌بضاعت پیشتاز بوده و خدمات داوطلبانه را با اهداف بشردوستانه و بدون هیچ‌گونه چشمداشتی به همنوعان و اقشار نیازمند جامعه ارائه می‌دهند.

وی افزود: به همت خانه هلال ملک‌شهر و هماهنگی صورت گرفته با شهرداری منطقه ۱۲ به مناسبت هفته داوطلب کاروان سلامت جمعیت هلال‌احمر اصفهان با هدف کمک به بیماران نیازمند و ارتقای سطح سلامت خانواده‌ها به محلات محروم و کم‌برخوردار ناصرخسرو و امیرالمومنین ملک‌شهر اعزام و در فرهنگسرای امیرالمومنین استقرار پیدا کرد.

ارائه خدمات رایگان پزشکی و پیراپزشکی

رئیس جمعیت هلال‌احمر شهرستان اصفهان تاکید کرد: ۴۰۷ نفر از ساکنان این منطقه از خدمات رایگان پزشکی و پیراپزشکی این کاروان بهره‌مند شدند و ۱۰۱ نفر توسط پزشکان داوطلب، ویزیت رایگان شده و ۵۰ نفر نیز از خدمات دندانپزشکی استفاده کردند.

وی خاطرنشان کرد: ۱۶۰ نفر از بانوان به وسیله پزشکان متخصص زنان و کارشناسان مامایی این کاروان سلامت ویزیت شده و خدمات دریافت کردند و ۲۸ نفر از خدمات شنوایی سنجی بهرمند شدند همچنین از ۶۸ نفر به وسیله کارشناسان ارتوپدی فنی، تست صافی کف پا و انحراف ستون فقرات گرفته شده است.

کد خبر 540602

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.