بی‌تدبیری ۴ ساله مدیریت شهری اراک در تقویت ناوگان حمل‌ونقل عمومی

رئیس کمیسیون فنی، عمران و شهرسازی شورای اسلامی شهر اراک گفت: بی‌تدبیری چهار سال گذشته شهرداری و شورای شهر در تقویت ناوگان حمل‌ونقل عمومی، شهر و شهروندان را با مشکلات عدیده‌ای مواجه کرده است.

علی چگینی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: با توجه به وضعیت اسفناک و دردناک آلودگی هوای شهر اراک و همچنین با عنایت به افول پیک اپیدمی کرونا و بازگشایی احتمالی مدارس و دانشگاه‌ها، نیاز به تقویت هرچه بیشتر ناوگان حمل‌ونقل شهری با بازسازی، نوسازی و خرید اتوبوس‌های جدید برای شهر اراک، وجود دارد.

وی افزود: در چهار سال گذشته شورای شهر و شهرداری تدبیر، سیاست و برنامه‌ای برای تقویت حوزه حمل‌ونقل عمومی شهر نداشته است که در حال حاضر این بی‌تدبیری مردم را با مشکلات عدیده‌ای مواجه کرده است.

رئیس کمیسیون فنی و عمران و شهرسازی شورای اسلامی شهر اراک تصریح کرد: بر اساس مطالعات و بررسی‌های انجام شده توسط متخصصان و صاحب‌نظران حوزه شهری، سالانه علاوه بر بازسازی اتوبوس‌های موجود، نیاز به خرید و به‌کارگیری حداقل ۲۰ اتوبوس در سال، جهت ارائه حداقل خدمات حمل‌ونقل مسافر، از ضروریات است که باید در لایحه بودجه ۱۴۰۱ شهرداری اراک مورد توجه ویژه قرار گیرد.

کد خبر 540251

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.