آخرین جزئیات فوت یک کارگر واحد بی‌خطرسازی پسماند در بیمارستان شهید بهشتی کاشان

روز گذشته در واحد بی‌خطرسازی پسماندهای بیمارستان شهید بهشتی کاشان یکی از پرسنل دچار سوختگی و فوت شد. آخرین اطلاعات در مورد این حادثه به شرح زیر است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، ابوالفضل شجاعی در خصوص خبر فوت یک پرسنل بیمارستان شهید بهشتی کاشان در واحد بی‌خطرسازی پسماند، اظهار کرد: روز گذشته در واحد بی‌خطرسازی پسماندهای بیمارستان شهید بهشتی یکی از پرسنل دچار حادثه شد.

وی با ابراز تأسف از فوت یکی از پرسنل بیمارستان افزود: فرد متوفی در حین حادثه تنها بوده و علت حادثه توسط کارشناسان در دست بررسی است.

رئیس بیمارستان شهید بهشتی کاشان با بیان اینکه نامبرده در بخش بی‌خطرسازی پسماندهای بیمارستان شهید بهشتی کاشان مشغول به کار بوده است، ادامه داد: پیشامد رخ‌داده در زمره حوادث حین کار بوده و از این رو اقدامات لازم در زمینه کشف علت حادثه انجام شده است. پس از اطلاع از حادثه عوامل انتظامی شهرستان کاشان در محل حادثه حضور پیدا کردند و اقدامات لازم برای این حادثه صورت پذیرفت.

جان باختن کارگر ۴۱ ساله حین تعمیر دستگاه زباله‌سوز

منابع کارگری از جزئیات این حادثه اظهار کردند: حادثه در روز گذشته و در زمانی که کارگر پسماند در واحد بی‌خطرسازی بیمارستان در حال تعمیر دستگاه زباله‌سوز و رفع عیوب آن بود، اتفاق افتاد.

از قرار معلوم، این کارگر جان‌باخته ۴۱ ساله و اهل روستای ابوزیدآباد در شهرستان آران و بیدگل بوده است. او حین عیب‌یابی دستگاه و رفع اشکالات دستگاه هرزآب اتوکلاو دچار سوختگی شد.

برخورد قانونی و قضائی با مقصران حادثه

روح‌الله دهقانی، دادستان کاشان با تأیید این خبر اظهار کرد: پس از دریافت گزارش فوت کارگری در بیمارستان شهید بهشتی بلافاصله پرونده‌ای در شعبه چهارم بازپرسی دادسرای عمومی و انقلاب کاشان به منظور تحقیق در ارتباط با این واقعه تشکیل شد.

وی با بیان اینکه کارشناسان ایمنی تعیین شده‌اند تا علت حادثه مشخص شود، تصریح کرد: این دستگاه دچار نقص فنی شده بود و فرد متوفی در حین بررسی این نقص فنی دچار حادثه شده است که متأسفانه این امر باعث منجر به مرگ وی شد. در صورت بی‌احتیاطی هر شخص حقوقی و حقیقی برابر قانون مجازات پیش‌بینی شده است.

دادستان کاشان افزود: به دستور بازپرس تیمی از کارشناسان ایمنی تعیین شده است تا پس از تحقیق و ارائه گزارش با مقصران حادثه برخورد قانونی و قضائی شود.

کد خبر 540200

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.