سومین جشنواره خندستان با اختتامیه‌ای متفاوت و جذاب

دبیر سومین جایزه سراسری نمایشنامه‌نویسی کمدی خندستان از برگزاری اختتامیه این جشنواره و معرفی برگزیدگان نهایی آن در تالار هنر اصفهان خبر داد.

به گزارش ایمنا و به نقل از ستاد خبری سومین دوره جشنواره نمایشنامه نویسی کمدی خندستان؛ سعید امامی با اعلام این خبر گفت: خوشبختانه جشنواره خندستان تا امروز روند استاندارد و قابل قبولی را طی کرد و با وجود نداشتن بخش اجرا به دلیل شرایط کرونایی با استقبال شایان توجه و چشمگیر اهالی نوشتن روبه‌رو شد. اکنون در گام‌های پایانیِ برگزاری این دوره جشنواره در تلاشی هستیم که کیفیت و محبوبیت را همچنان در کار حفظ کنیم و جشنواره را در کلاسی حرفه‌ای و در شأن اهالی خوب تئاتر اصفهان و ایران به نقطه پایان برسانیم.

وی به تلاش برای برگزاری مراسم اختتامیه در شکل و شمایلی متفاوت و جذاب اشاره کرده و افزود: کارگردانی مراسم اختتامیه را به اسماعیل موحدی از کارگردان‌های خوب تئاتر اصفهان سپرده‌ایم که سابقه اجراهای کمدی را نیز دارد تا به جای یک اجرای تخت و خسته کننده، از ظرفیت تئاتر در برگزاری مراسم کمال بهره را ببریم و امیدواریم نتیجه‌ی کار مورد پسند تماشاگران و مخاطبان نکته سنج و سختگیرمان قرار بگیرد که عموماً اهالی خانواده تئاتر اصفهان هستند.

به جز چند سخنرانی کوتاه درباره جشنواره، پخش تیزر کوتاهی از فیلم "مردی در سایه" ساخته حامد قصری درباره مهدی ممیزان به سفارش جشنواره خندستان و با همکاری دفتر تخصصی سینما و همچنین اجرای گروه موسیقی و نورپردازی متفاوت و طناز "ولشدگان" از دیگر بخش‌های این مراسم است که امامی به آن اشاره کرد.

دبیر سومین جایزه سراسری نمایشنامه نویسی کمدی خندستان به بزرگداشت مهدی ممیزان با حضور خانواده او و تجلیل از دو پیشکسوت دیگر تئاتر اصفهان در این برنامه و حضور مهمانانی چون حسین مسافر آستانه، کوروش نریمانی، سعید اسدی، شهرام زرگر، بهزاد صدیقی، بهروز محمودی بختیاری و محمد منعم به عنوان مهمان در آئین اختتامیه جشنواره خندستان اشاره کرد.

به گزارش ایمنا، سومین جایزه سراسری نمایشنامه نویسی کمدی خندستان به همت دفتر تخصصی تئاتر (تالار هنر) وابسته به سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی اصفهان و حوزه هنری استان در حال برگزاری است و اختتامیه آن روز پنجشنبه _۱۸ آذرماه_ ساعت ۱۸ در تالار هنر اصفهان برگزار می‌شود.

سومین دوره جایزه سراسری خندستان با اختتامیه ای متفاوت و جذاب

کد خبر 540125

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.