از خون شهیدان پاسداری کنید

شهید محمدعلی یاری در قسمتی از وصیت نامه خود آورده است: از شما مردم تقاضا می‌کنم مبادا باعث شکست انقلاب شوید، مبادا بگذارید این گروه‌های به اصطلاح طرفدار خلق ضربه‌ای به انقلاب و به اسلام وارد کنند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، «شهید» شاهد شهود عرفانی شده و نقش خوبی‌ها را در چهارفصل گیتی نمایان کرده است. او چشم ستارگان آسمان را روشن و ققنوس هشت جنت در هفت آسمان را مجذوب خود کرده است، همان عاشقی که در وادی مقدس عاشقی، پر پرواز گشوده و فرشتگان را نوازشگر روح ناب خود کرده است.

رهبر فرزانه انقلاب، بارها در بیاناتشان به این نکته اشاره داشته‌اند که «وصیت نامه شهدا را بخوانید…» این توصیه در کلام گهربار حضرت امام خمینی (ره) نیز دیده می‌شود. در این مجال فرصتی دست داده تا مروری داشته باشیم بر گزیده‌ای از وصیت‌نامه شهدا:

وصیت نامه شهید محمد علی یاری

بسم رب الشهدا و المستضعفین

‌"و لا تحسبن الذین قتلوا فی سبیل الله امواتاً بل احیا عند ربهم یرزقون" چنین مپندارید که آنها که در راه خدا کشته شده‌اند مرده‌اند بلکه زنده‌اند و نزد خدا روزی می‌خورند..... با درود رهبر انقلاب امام خمینی (ره) و با سلام به مردم ستم دیده شما مردمی که سال‌ها زیر چکمه‌های ابر قدرت‌ها دست و پا می‌زدید و به لطف الهی و رهبری امام خمینی (ره) انقلاب کردید چقدر شهید دادید و چقدر مجروح؟ حالا باید از خون شهیدان و معلولین پاسداری کنیم. متوسل به خدا شویم تا عمر امام را تا ظهور حضرت مهدی (عج) طولانی بگرداند از شما مردم تقاضا می‌کنم مبادا باعث شکست انقلاب شوید مبادا بگذارید این گروه‌های به اصطلاح طرفدار خلق ضربه‌ای به انقلاب و به اسلام وارد کنند.

سخنی با خانواده ام: سلام به پدر و مادر عزیزم پدر و مادر شما آرزوهایی برای من داشتید و سال‌ها منتظر بودید که مرا در زندگی خوب و شرافتمندانه ای ببینید ولی من زندگی بهتر را انتخاب کردم و آن جهاد در راه خدا و مبارزه با دشمنان اسلام است من راه را ادامه خواهم داد تا سر حد شهادت شما از اینکه فرزندی در راه خدا دادید باید خوشحال باشید که توانستید امانت خدا را نزد خدا برگردانید شما می‌دانید چقدر مادرها جوان‌های خود را در راه خدا داده‌اند و باز هم باید بدهند.... سخنی با خواهران و برادران امیدوارم شما هم مثل برادران و خواهران شهید داده دیگر باشید و از اینکه برادر خودتان را در راه خدا داده‌اید خوشحال باشید و افتخار کنید که فقط در راه خدا دادید امیدوارم خدا به شما هم صبر بدهد برادرانم شما هم به جبهه بروید و اسلام را زنده نگهدارید.....

کد خبر 540068

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.