فعالیت سامانه بارشی از عصر امروز/کاهش دما تا ۱۰ درجه در اکثر مناطق استان

کارشناس پیش‌بینی هواشناسی استان اصفهان گفت: نفوذ سامانه بارشی و فعالیت آن از عصر امروز تا فردا در استان اصفهان ادامه دارد و از فردا تا صبح روز شنبه کاهش محسوس دما بین هفت تا ۱۰ درجه در اکثر مناطق استان را شاهد خواهیم بود.

آسیه آقایی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، با اشاره به نفوذ سامانه بارشی و فعالیت آن از عصر امروز تا فردا در استان اصفهان اظهار کرد: بر این اساس در اکثر مناطق آسمان قسمتی ابری، گاهی همراه با افزایش ابر و وزش باد نسبتاً شدید تا شدید و بارش باران پیش‌بینی می‌شود.

وی افزود: در مناطق سردسیر و مرتفع بارش برف به ویژه در مناطق غربی و شمالی استان و در مناطق مستعد احتمال کولاک و برف انتظار می‌رود.

کارشناس هواشناسی استان اصفهان تصریح کرد: از فردا تا صبح روز شنبه کاهش محسوس دما بین هفت تا ۱۰ درجه در اکثر مناطق استان را شاهد خواهیم بود.

وی با اشاره به اینکه دمای هوا در ۲۴ ساعت آینده در اکثر مناطق دو تا پنج درجه کاهش می‌یابد، گفت: بیشینه و کمینه دمای هوا در کلانشهر اصفهان بین ۱۹ و دو درجه سانتی گراد بالای صفر در نوسان است.

آقایی ادامه داد: اردستان با دمای ۲۲ درجه سانتی گراد بالای صفر و میمه با دمای سه درجه سانتی گراد به ترتیب گرم‌ترین و سردترین مناطق استان پیش‌بینی می‌شود

کد خبر 539380

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.