۱۱ آذر ۱۴۰۱ - ۱۳:۴۳
کاهش ۰.۷۷ درصدی قیمت بیت کوین

‌ همچنان الگوی روند صعودی پابرجاست در صورتی که سطح حمایت داینامیک کف شکسته شود احتمال تغییر روند وجود دارد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، «ایمان کرمی» تحلیلگر بازارهای مالی، بازار ارزهای دیجیتال امروز _پنجشنبه ۱۱ آذرماه ۱۴۰۰_ را اینگونه تحلیل می‌کند:

نگاهی به تحولات امروز بازار ارزهای دیجیتال:

·:BTCرشد ۱.۲۷ درصدی قیمت بیت کوین بیت‌کوین ۵۶ هزار و ۸۵۵ دلار

·:ETHرشد ۱.۲۷ درصدی قیمت بیت کوین اتریوم چهار هزار و ۵۶۲ دلار

· BNBرشد ۱.۲۷ درصدی قیمت بیت کوین بایننس‌کوین ۶۲۵ دلار و ۳۰ سنت

· ADAرشد ۱.۲۷ درصدی قیمت بیت کوین کاردانو یک دلار و ۵۵ سنت

· DOGEرشد ۱.۲۷ درصدی قیمت بیت کوین دوج‌کوین ۲۰ سنت

· XRPرشد ۱.۲۷ درصدی قیمت بیت کوین ریپل ۹۷ سنت

· DOTرشد ۱.۲۷ درصدی قیمت بیت کوین پولکادات ۳۵ دلار و ۷۳ سنت

· SOLرشد ۱.۲۷ درصدی قیمت بیت کوین سولنا ۲۲۵ دلار و ۲۱ سنت

· SHIBرشد ۱.۲۷ درصدی قیمت بیت کوین شیبا اینو ۰.۰۰۰۰۴۳ دلار

· Avalancheکاهش ۶.۱۶ درصدی قیمت بیت کوین: اوالانچ ۱۱۷ دلار و ۲۶ سنت

مواردی مانند: تتر (Tether)رشد ۱.۲۷ درصدی قیمت بیت کوین، یو اس دی کوین(Usd coin)رشد ۱.۲۷ درصدی قیمت بیت کوین و بایننس یواس‌دی (Binance usd)رشد ۱.۲۷ درصدی قیمت بیت کوین استیبل کوین(Stabel coin) هستند. استیبل کوین‌ها بر پایه یک دارایی منتشر می‌شوند، در این موارد بر پایه دلار آمریکا منتشر شده‌اند و قیمت آنها در محدوده یک دلار است و همواره در همین سطح باقی می‌مانند.

روند ۱۲ رمز ارز برتر بر اساس حجم بازار، در تصویر زیر قابل مشاهده است‌:

کاهش ۰.۷۷ درصدی قیمت بیت کوین

کاهش ۰.۷۷ درصدی قیمت بیت کوین تحلیل تکنیکال بیت کوین

کاهش ۰.۷۷ درصدی قیمت بیت کوین

همچنان الگوی روند صعودی پابرجاست در صورتی که سطح حمایت داینامیک کف شکسته شود احتمال تغییر روند وجود دارد.

(سیگنالی در خصوص خرید و فروش نیست، صلب مسئولیت)

کاهش ۰.۷۷ درصدی قیمت بیت کوین شاخص ترس و طمع بیت کوین امروز: ۳۲ واحد

کاهش ۰.۷۷ درصدی قیمت بیت کوین

کاهش ۰.۷۷ درصدی قیمت بیت کوین اخبار مهم

راه اندازی صندوق ETF برای NFT ها

طبق بیانیه مطبوعاتی ارسال شده به وب سایت کوین دسک، ETF های Defiance مستقر در نیویورک در حال راه اندازی یک صندوق قابل معامله در بورس (ETF) با تمرکز بر توکن های غیرقابل تعویض (NFT) هستند.

این صندوق عملکرد شاخصی را که BITA NFT و Blockchain Select Index نامیده می‌شود، متشکل از سهام NFT، بلاکچین و رمزارزها، از جمله بازارهای NFT و ناشران مانند Coinbase و Playboy، ردیابی می‌کند.

Defiance گفت که این شاخص به صورت سه ماهه مجدداً بالانس می‌شود

ETF های رمزارزها به طور قابل توجهی در سال جاری رشد کرده‌اند. اولین صندوق آتی بیت کوین ایالات متحده در ماه اکتبر (مهر) در بورس اوراق بهادار نیویورک لیست شده است. طبق وب سایت شرکت Defiance، این پلتفرم یک حامی و مشاور سرمایه گذاری ETF با تمرکز بر سرمایه گذاری موضوعی است. سیلورگیت، بانک دوستدار رمزارزها که به تعدادی از شرکت‌ها در این صنعت خدمات ارائه می‌کند، با حجم ۶.۷۴ درصدی، برترین سهام در ETF است و پس از آن Playboy، Cloudflare و تعداد انگشت شماری از شرکت‌های استخراج رمزارزها قرار دارند.

تاریخ راه اندازی شبکه آزمایشی صرافی غیرمتمرکز SundaeSwap بر بستر کاردانو!

رافی غیرمتمرکز ساندای سوآپ (SundaeSwap) مستقر در کاردانو (Cardano) اعلام کرده است که راه اندازی شبکه آزمایشی آن در پنجم دسامبر (۱۴ آذر) انجام خواهد شد.

هزاران کاربر می‌توانند یکی از برجسته‌ترین پروژه‌های شبکه کاردانو را امتحان کنند. هدف این شبکه آزمایشی، کشف برخی باگ ها و ناکارآمدی‌ها، قبل از راه اندازی شبکه اصلی آینده است.

همچنین به تیم Input Output کمک می‌کند تا معیارهای عملکرد شبکه را طوری تنظیم کند که بتواند تحت بار سنگین به راحتی کار کند: “شبکه آزمایشی ما فرصت عالی برای قرار دادن پارامترهای جدید است تا بتوانند عملکرد را ارزیابی کنند و این محدودیت‌ها را بیشتر کنند.”

اجرای چنین تغییرات تدریجی برای ایجاد مقیاس پذیری کاردانو به اندازه کافی برای بخش مالی غیرمتمرکز بسیار مهم خواهد بود.در اواخر سپتامبر(اوایل مهر)، SundaeSwap با نروس (Nervos)، برترین بلاک چین عمومی چین، همکاری کرد.

رمزارز Terra (LUNA) پس از رسیدن به رکورد جدید، از شیبا اینو پیشی گرفت

رمزارز LUNA، کوین بومی استیکینگ که زیربنای بلاکچین Terra است، اوایل امروز موفق به ثبت رکورد قیمتی جدید ۶۴.۸۷ دلاری شده است. طبق اطلاعات ارائه شده توسط CoinMarketCap، این رمزارز در ۲۴ ساعت گذشته ۱۴ درصد افزایش یافته است. به دلیل افزایش قیمت اخیر، ارزش بازار LUNA از ۲۵ میلیارد دلار عبور کرده است. ارزش رمزارز مایک نووگراتز ( Mike Novogratz) از شیبا اینو (SHIB) بیشتر است. این دو رمزارز به ترتیب در جایگاه دوازدهم و سیزدهم در CoinMarketCap قرار دارند.

ترا یک پلتفرم بلاکچین است که مجموعه‌ای از استیبل کوین‌های الگوریتمی متصل به ارزهای فیات مختلف را ارائه می‌دهد. عرضه ادامه دار آن با کمک ویژگی پروتکل تولید و سوازندن با سطح تقاضا تنظیم می‌شود.

قیمت LUNA از رشد بازار استیبل کوین TerraUSD (UST) سود می‌برد. اعتبار سنج‌ها Luna را به اشتراک می‌گذارند تا بتوانند تراکنش‌ها را تأیید کنند. این رمزارز همچنین برای رأی گیری در مورد تصمیمات مختلف حاکمیتی استفاده می‌شود.بر اساس اطلاعات ارائه شده توسط پلتفرم DeFi Llama، ترا با ۱۲.۸۴ میلیارد دلار ارزش کل بازار، ۴.۶۹ درصد از سهم بازار قراردادهای هوشمند را در اختیار دارد. در اواخر سپتامبر (اوایل مهر)، ترا، Columbus-5، پلتفرمی که همه انتظار آن را می‌کشیدند، را عرضه کرد که قابلیت همکاری با سایر بلاکچین ها را تضمین می‌کند.

۱۰ میلیون دلار سرقت از پروتکل Badger DAO

یکی از پایه‌های اصلی سیستم مالی غیرمتمرکز (DeFi) آخرین موردی است که قربانی هک شده است، با ۱۰ میلیون دلار رمزارز مختلف که از پروتکل صندوق سرمایه‌گذاری BadgerDAO به سرقت رفته است.

کاربران برای اولین بار مشکلات احتمالی را در Discord این پروتکل، در ساعت ۹ شب چهارشنبه شب گزارش کردند. گمانه زنی‌های فعلی در کانال‌های انجمن این پروتکل این است که هک نتیجه سو استفاده در رابط کاربری Badger.com است و نه در قراردادهای پروتکل اصلی. بسیاری از کاربران آسیب‌دیده گزارش می‌دهند که در حین برداشت پاداش‌های فارمینگ و تعامل با خزانه‌های Badger، متوجه شدند که ارائه‌دهندگان کیف پول خود درخواست‌های جعلی برای مجوزهای اضافی را درخواست می‌کنند.

یکی از اعضای اصلی Badger Tritium در Discord نوشت: “به نظر می‌رسد تعدادی از کاربران تأییدیه‌هایی را برای آدرس بهره‌برداری تنظیم کرده‌اند که به “آدرس” اجازه می‌دهد روی دارایی‌های صندوق آن‌ها دست کاری کند و از این طریق سوءاستفاده شده است”.

او افزود: “وقتی متوجه شدیم، همه خزانه‌ها را مسدود کرده‌ایم تا هیچ چیز نتواند جابجا شود و در تلاشیم تا بفهمیم تأییدیه‌ها از کجا آمده‌اند و چند نفر این مشکل را دارند تا مراحل بعدی را مشخص کنیم.

ناظران می‌گویند که هکر ۱۸۵ رپدبیتکوین، ۱۳۶ هزار واحد cvxCRV و تعدادی از اشکال مختلف بیت کوین را از کیف پول‌های آسیب دیده به ارزش بیش از ۱۰ میلیون دلار برداشت کرده است. در حالی که بخش عمده‌ای از وجوه چهارشنبه شب تخلیه شده است، درخواست‌های مخرب مجوز ممکن است هفته‌ها قبل از حمله انجام شده باشد. اگرچه قراردادها متوقف شده‌اند، اعضای جامعه توصیه می‌کنند که سپرده گذاران از ابزارهایی مانند Debank و Unrekt برای لغو مجوزهای قرارداد مخرب استفاده کنند.

کاهش ۰.۷۷ درصدی قیمت بیت کوین نقشه بازار رمز ارزها

کاهش ۰.۷۷ درصدی قیمت بیت کوین

کد خبر 539373

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.