۱۰ آذر ۱۴۰۰ - ۲۰:۰۵
«شاهد ۸» منتشر شد

کتاب «شاهد ۸»؛ خاطرات شهید مدافع حرم حبیب الله بهمن قنبری است که به تازگی انتشارات شهید کاظمی آن را منتشر کرده است.

به گزارش ایمنا، این کتاب با پیگیری مصیب معصومیان (از هم رزمان شهید و نویسنده مجموعه کتب شهدای خانطومان) و به قلم حسین شیردل به نگارش در آمده است. همچنین مصاحبه خام این کتاب حاصل تحقیق و پژوهش خانم‌ها «سیده سمیه رضوی» و «هدی فتحی» است.

«شاهد ۸» خاطرات «بهمن قنبری»؛ انسان با اخلاص و پرتلاشی است که تمام ۸ سال دفاع مقدس را با گوشت و پوستش خود درک کرده است. دلیرمردی که در عملیات والفجر ۸ با ابتکار عمل و هوشمندی، تلفات بسیاری از دشمن گرفت و در خان طومانِ سوریه در دیدگاه شاهد ۸، با گراهای دقیقش داعش منحوس را به‌آسانی زمین‌گیر کرد.

اردیبهشت ۱۳۹۷ موشک «کرنت» که از آن برای انهدام تانک‌ها و نفربرها استفاده می‌کنند؛ دیدگاه شاهد ۸ را مورد هدف قرار داد. «بهمن قنبری» آن روز همه آتش عشق را به آغوش کشید. اولین شهید روز واقعه شد؛ روزی که یاران لشکر ۲۵ کربلای مازندران و رزمندگان فاطمیون، خان طومان را به سرآغازی دیگر در تاریخ ایثار و جان‌فشانی تبدیل کردند و عنوان آسمانی آن نقطه از زمین را با خون خویش به جغرافیای دلدادگی تغییر دادند.

کتاب «شاهد ۸»؛ خاطرات شهید مدافع حرم حبیب الله (بهمن) قنبری به قلم «حسین شیردل» در قطع رقعی و ۱۴۲ صفحه، توسط انتشارات شهید کاظمی روانه بازار شد.

علاقه‌مندان جهت تهیه کتاب می‌توانند از طریق سایت رسمی انتشارات شهید کاظمی (https://nashreshahidkazemi.ir/)، سایت من و کتاب (manvaketab.ir) و یا از طریق ارسال نام کتاب به سامانه پیام کوتاه ۳۰۰۰۱۴۱۴۴۱ کتاب را با تخفیف دریافت نمائید.

منبع: میزان

کد خبر 539238

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.