امدادرسانی به ۱۹۳ آسیب دیده در ۷۰ حادثه هفته اول آذرماه

معاون امداد و نجات جمعیت هلال‌احمر استان اصفهان از امدادرسانی به ۱۹۳ آسیب‌دیده ناشی از ۷۰ حادثه به وسیله ۸۴ تیم عملیاتی این جمعیت در هفته اول آذرماه خبر داد.

داریوش کریمی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، در خصوص وضعیت امدادرسانی جمعیت هلال‌احمر استان اصفهان در حوادث هفته گذشته، اظهار کرد: پوشش امدادی ۷۰ حادثه در هفته قبل انجام شده است و ۱۹۳ آسیب‌دیده ناشی از این حوادث در این مدت، از خدمات امدادی هلال‌احمر استان اصفهان بهره‌مند شدند؛ حوادث جاده‌ای با ۴۰ حادثه همچنان بیشترین آمار را به خود اختصاص داده است.

وی در مورد حوادث تحت پوشش این جمعیت از روز شنبه ۲۹ آبان ماه تا جمعه پنجم آذرماه، افزود: در این بازه زمانی ۴۰۱ حادثه جاده‌ای، شش حادثه شهری، ۱۱ خدمت حضوری، دو حادثه کوهستان و ۱۱ حادثه صنعتی و کارگاهی به وسیله نیروهای امدادی جمعیت هلال‌احمر استان پوشش داده شده است.

معاون امداد و نجات جمعیت هلال‌احمر استان اصفهان خاطرنشان کرد: در امدادرسانی به حوادث رخ داده، نجات یافتگان ۷۶ نفر بودند که از این تعداد ۵۹ نفر به بیمارستان‌ها منتقل شدند و ۱۷ نفر خدمات درمانی سرپایی دریافت کردند.

کریمی تصریح کرد: ۲۰۵ نفر نیروی عملیاتی نجات‌گر و امدادگر این جمعیت در قالب ۸۴ تیم عملیاتی با به‌کارگیری ۶۷ دستگاه خودروی امدادی و همراه داشتن تجهیزات لازم امدادی در عملیات یاد شده فعالیت داشته‌اند و در این مدت هفت عملیات رهاسازی به وسیله این نیروهای جمعیت هلال‌احمر استان انجام شده است.

وی خاطرنشان کرد: از مردم به ویژه شهروندان اصفهانی تقاضا می‌شود ضمن رعایت نکات ایمنی در صورت بروز هرگونه حادثه احتمالی، بلافاصله با تلفن ۱۱۲ ندای امداد جمعیت هلال‌احمر تماس بگیرند.

کد خبر 538868

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.