بارش باران و برف آغاز می‌شود/احتمال کولاک در مناطق مستعد

کارشناس پیش‌بینی هواشناسی استان اصفهان گفت: از فردا با گذر این موج از روی استان شاهد افزایش ابر و از روز پنجشنبه با نفوذ سامانه بارشی در مناطق غربی استان بارش‌ها شروع و از روز جمعه در اکثر مناطق استان بارش باران و برف آغاز می‌شود.

آسیه آقایی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، با اشاره به استقرار جوی نسبتاً پایدار طی امروز در استان اصفهان اظهار کرد، بر این اساس در اکثر مناطق آسمان صاف تا قسمتی ابری و گاهی وزش باد پیش‌بینی می‌شود.

وی افزود: از فردا با گذر این موج از روی استان شاهد افزایش ابر و از روز پنجشنبه با نفوذ سامانه بارشی در مناطق غربی استان بارش‌ها شروع می‌شود، در کلانشهر اصفهان و مناطق صنعتی به دلیل غلظت آلاینده‌های جوی از فردا تا اوایل روز پنجشنبه کاهش کیفیت هوا دور از انتظار نیست.

کارشناس هواشناسی استان اصفهان افزود: از روز جمعه در اکثر مناطق استان بارش باران و برف آغاز می‌شود، شدت بارش در نیمه غربی و شمالی استان به صورت باران و برف خواهد بود، در روزهای پنجشنبه و جمعه وزش باد نسبتاً شدید تا شدید و در مناطق مستعد برف و کولاک انتظار می‌رود.

وی با اشاره به اینکه دمای هوا در ۲۴ ساعت آینده در اکثر مناطق تغییر محسوسی نخواهد داشت، گفت: بیشینه و کمینه دمای هوا در کلانشهر اصفهان بین ۲۱ و پنج درجه سانتی‌گراد بالای صفر در نوسان است.

آقایی ادامه داد: خور و بیانک با دمای ۲۲ درجه سانتی‌گراد بالای صفر و بوئین و میاندشت با دمای چهار درجه سانتی‌گراد به ترتیب گرم‌ترین و سردترین مناطق استان پیش‌بینی می‌شود.

کد خبر 538866

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.