حفظ بازار وکیل به عنوان قلب تپنده اقتصادی شیراز ضروری است

شهردار شیراز گفت: بازار وکیل قلب تپنده اقتصادی شیراز است و در تاریخ و هنر غنی بر رخ آن خودنمایی می‌کند و مجموعه اقدامات و تعاملات لازم در راستای حفظ بازار به عنوان یکی از عناصر هویتی و فرهنگی و مرکز اقتصادی شیراز ضروری است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، سید احسان اصنافی در صفحه اینستاگرام خود نوشت:

"بازدید از بازار وکیل و گفتگوی چهره به چهره با کسبه پیش از ظهر امروز پای صحبت کسبه بازار وکیل نشسته، مسائل و مشکلات این مجموعه ارزشمند را بررسی کردیم.

امروز نوبت کسبه بازار وکیل بود تا از خواسته‌های خود بگویند و دوشادوش آنان، گوشه به گوشه بازار را زیر ذره بین بیاوریم.

به همراه استاندار فارس و جمعی از مدیران استانی و شهری از بازار وکیل بازدید و ضمن گفتگو با بازاریان و کسبه، مسائل و مشکلات آنان را بررسی کردیم.

مسائل و مشکلات مختلفی در این بازار وجود دارد که رفع آن به علت میراثی بودن و قدمت این مجموعه، تصمیمات خاصی را می‌طلبد.

در این راستا مقرر شد با حضور مدیران و مسئولین شیراز همچون میراث فرهنگی، سایر مجموعه‌های خدمات رسان و اداره کل اوقاف و امور خیریه در خدمت نمایندگان کسبه باشیم تا مسائل بازار بررسی شود.

در سالیان گذشته کف بازار وکیل توسط شهرداری شیراز سنگفرش شده و کانال‌های تاسیساتی نیز ایجاد شده است.

از دستگاه‌های خدمات رسان می‌خواهیم که تأسیسات شهری خود را در قسمت‌هایی که کانال ایجاد شده به این کانال مشترک منتقل کنند.

بازار وکیل قلب تپنده اقتصادی شیراز است و در تاریخ و هنر غنی بر رخ آن خودنمایی می‌کند و مجموعه اقدامات و تعاملات لازم در راستای حفظ بازار به عنوان یکی از عناصر هویتی و فرهنگی و مرکز اقتصادی شیراز ضروری است. "

کد خبر 538610

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.