سرپرست انتشارات سمت و حراست وزارت علوم منصوب شدند

تهران- ایرنا- وزیر علوم در احکامی سرپرست سازمان مطالعه و تدوین کتب علوم انسانی دانشگاه‌ها (سمت) و رییس مرکز حراست این وزارتخانه را منصوب کرد.

به گزارش ایمنا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی وزارت علوم تحقیقات و فناوری، در حکم محمد علی زلفی گل خطاب به حجت الاسلام و المسلمین داود مهدوی‌زادگان به عنوان سرپرست سازمان مطالعه و تدوین کتب علوم انسانی دانشگاه‌ها (سمت) نوشته شده است:

انتظار می‌رود با بهره‌گیری از آموزه‌های اسلامی، مبانی علمی، روحیه انقلابی، راهبردهای اساسی دولت مردمی و جلب همکاری استادان، پژوهشگران و نویسندگان (یاوران علمی) آن سازمان، نقشی شایسته در تحقق اهداف نظام علم و فناوری به ویژه ارتقا جایگاه علوم انسانی و تحول در سرفصل‌های این مجموعه علمی ایفا کنید.

زلفی گل ابراز امیدواری کرده است که سرپرست جدید سمت بتواند مأموریت این سازمان پژوهشی در هدایت، حمایت و نظارت بر تدوین محتوای علوم انسانی را در مسیر تحقق اسناد بالادستی به ویژه عملیاتی سازی راهبردهای طرح شده در «بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی» و «سند دانشگاه اسلامی» با رویکرد تحول‌گرایانه و مساله محور به انجام برساند.

داود مهدوی‌زادگان متولد ۱۳۴۳ دارای تحصیلات دکترای حوزوی (سطح ۴) است. از سوابق اجرایی وی می‌توان به مدیر گروه تحقیقات و برنامه‌ریزی مجمع جهانی اهل‌البیت (۱۳۷۲) ۱۳۷۲-۱۳۷۰، معاون تربیتی طلاب خارجی مجتمع شهید صدوق (وابسته به مرکز جهانی علوم اسلامی) سال‌های ۱۳۷۴ تا ۱۳۷۲، نمایندگی نشریه «حضور» (وابسته به مؤسسه تنظیم و نشر آثار امام خمینی) دفتر قم سال‌های ۱۳۸۰ تا ۱۳۷۵، مدیر گروه مطالعات سیاسی و اجتماعی مؤسسه تنظیم و نشر آثار امام خمینی ره، دفتر قم، اشاره کرد.

علی اکبر فامیل کریمی رئیس مرکز حراست وزارت علوم شد

وزیر علوم امروز با صدور حکم دیگری علی‌اکبر فامیل‌کریمی را به عنوان «رئیس مرکز حراست» وزارت علوم تحقیقات و فناوری منصوب کرد.

زلفی گل در این حکم نوشته است: امیدوارم با تکیه بر آموزه‌های اسلامی، مبانی علمی و اخلاقی، روحیه انقلابی، راهبردهای اساسی دولت مردمی و برنامه‌های تقدیم شده به مجلس شورای اسلامی و همچنین با بهره‌مندی از ظرفیت بزرگ نیروی انسانی نخبه کشور، و همفکری و همکاری همه نهادهای مرتبط برای اعتلای نظام آموزش عالی در راستای محورهای ۱۴ گانه زیر، گام‌های مؤثری بردارید.

وزیر علوم، تحقیقات و فناوری همچنین در نامه‌ای جداگانه از خدمات و تلاش‌های محسن پالیزبان، رئیس سابق مرکز حراست وزارت علوم در مدت تصدی این مسئولیت قدردانی کرد.

از سوابق اجرایی فامیل‌کریمی می‌توان به سرپرستی استانداری همدان و معاونت سیاسی، امنیتی این استان اشاره کرد.

کد خبر 538241

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.