مورد فوتی در درگیری های روز گذشته اصفهان نداشتیم

مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان، گفت: خوشبختانه در درگیری‌های روز گذشته، تاکنون مورد فوتی نداشته‌ایم و مواردی که در سایت‌ها و فضای مجازی دست به دست کمی‌شود، کذب محض بوده و مصدومان این درگیری در بیمارستان‌های اصفهان بستری هستند.

نورالدین سلطانیان در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در خصوص آمار مصدومان حوادث روز گذشته اصفهان، اظهار کرد: در درگیری‌های که روز گذشته ایجاد شده بود، متأسفانه تعدادی از شهروندان و نیروهای نظامی و انتظامی دچار آسیب دیدگی شدند که به وسیله اورژانس ۱۱۵ حوادث به مراکز درمانی سطح شهر منتقل شده و تعدادی هم به صورت شخصی به آن مراکز مراجعه کردند.

وی افزود: طبق آخرین وضعیت و اطلاعات دریافتی، افرادی که بستری هستند حال عمومی خوبی دارند و مشکل خاصی از وضعیت آنها گزارش نشده، به استثنای دو نفر که در آی سی یو تحت مراقبت قرار گرفته اند.

مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان ادامه داد: تعداد ۱۹ نفر هم در بیمارستان‌های چشم پزشکی بستری هستند که حال عمومی آنها خوب گزارش شده و مشکل نقص عضو پیدا نکرده اند.

پرسنل اورژانس در سلامت کامل هستند

سلطانی تاکید کرد: در این مسیر تعداد دو دستگاه آمبولانس دانشگاه علوم پزشکی اصفهان هم دچار آسیب جزئی شدند و پرسنل اورژانس حوادث ۱۱۵ هم در سلامت کامل به سر می‌برند و مشکلی برای آنها پیش نیامده است.

وی تصریح کرد: خوشبختانه در درگیری‌های روز گذشته، تاکنون مورد فوتی نداشته‌ایم و مواردی که در سایت‌ها و فضای مجازی دست به دست کمی‌شود، کذب محض بوده و مصدومان این درگیری در بیمارستان‌های اصفهان بستری هستند.

کد خبر 538216

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.