بیش از ۷۰ درصد جمعیت شهرستان شهرضا واکسینه شدند

رئیس مرکز شبکه بهداشت شهرستان شهرضا، گفت: قریب به ۹۵ هزار و ۴۶ نفر از کل جمعیت این شهرستان دوز دوم واکسن کووید ۱۹ را دریافت کر n ند که حدود ۷۰.۳ درصد جمعیت بالای ۱۲ سال را شامل می‌شود.

فرزانه کمایی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در خصوص وضعیت واکسیناسیون شهرضا، اظهار کرد: قریب به ۹۵ هزار و ۴۶ نفر از کل جمعیت این شهرستان دوز دوم واکسن کووید ۱۹ را دریافت کرده‌اند که حدود ۷۰.۳ درصد جمعیت بالای ۱۲ را شامل می‌شود همچنین درصد پوشش جمعیت گروه سنی نوجوانان ۱۲ تا ۱۸ ساله ۸۲ درصد است.

وی در مورد اجرای طرح شهدای سلامت برای سرعت بخشیدن به روند واکسیناسیون در شهرستان شهرضا، افزود: قبل از یکم آذرماه هماهنگی‌های لازم در جلسه‌های ستاد کرونا صورت گرفته است، چند پایگاه سیار در شهرک‌های صنعتی، مرکز این شهرستان، حاشیه شهر و شهرهای زیر ۲۰ هزار نفر واقع شده تا بتوانند برای ترغیب کردن مردم به واکسیناسیون اثرگذار باشند.

طرح شهدای سلامت و سرعت واکسیناسیون / تشویق مردم در نمازهای جماعت

رئیس مرکز شبکه بهداشت شهرستان شهرضا، تاکید کرد: مطابق زمان‌بندی انجام شده ستاد ملی مقابله با کرونا اداره تبلیغات اسلامی هم تلاش دارد تا در نماز جماعت‌های شهرستان و نماز جمعه بتوانند به مرکز بهداشت شهرستان شهرضا کمک کنند و از روحانیون برای تشویق مردم به واکسیناسیون استفاده می‌کنیم تا بتوانیم پوشش تزریق واکسن کرونا را ارتقا دهیم.

کد خبر 537761

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.