رشد ۱.۲۷ درصدی قیمت بیت کوین

پیش بینی تکمیل موج اصلاحی ۴ بیت کوین تا محدوده ۵۵ هزار دلار وجود داشته و در حال حاضر نشانه‌ای از بازگشت نیست.

به گزارش خبرنگار ایمنا، «ایمان کرمی» تحلیلگر بازارهای مالی، بازار ارزهای دیجیتال امروز _ چهارشنبه سوم آذرماه ۱۴۰۰_ را اینگونه تحلیل می‌کند:

نگاهی به تحولات امروز بازار ارزهای دیجیتال:

·:BTCبازار ارز دیجیتال امروز ۲۷ آبان ۱۴۰۰+ تحلیل و اخباربیت‌کوین ۵۶ هزار و ۶۱۵ دلار

·:ETHبازار ارز دیجیتال امروز ۲۷ آبان ۱۴۰۰+ تحلیل و اخباراتریوم چهار هزار و ۲۷۹ دلار

· BNBبازار ارز دیجیتال امروز ۲۷ آبان ۱۴۰۰+ تحلیل و اخباربایننس‌کوین ۵۸۶ دلار و ۶۸ سنت

· ADAبازار ارز دیجیتال امروز ۲۷ آبان ۱۴۰۰+ تحلیل و اخبارکاردانو یک دلار و ۶۹ سنت

· DOGEبازار ارز دیجیتال امروز ۲۷ آبان ۱۴۰۰+ تحلیل و اخباردوج‌کوین ۲۲ سنت

· XRPبازار ارز دیجیتال امروز ۲۷ آبان ۱۴۰۰+ تحلیل و اخبارریپل یک دلار و چهار سنت

· DOTبازار ارز دیجیتال امروز ۲۷ آبان ۱۴۰۰+ تحلیل و اخبارپولکادات ۳۹ دلار و ۶۰ سنت

· SOLبازار ارز دیجیتال امروز ۲۷ آبان ۱۴۰۰+ تحلیل و اخبارسولنا ۲۱۶ دلار و ۹۲ سنت

· SHIBبازار ارز دیجیتال امروز ۲۷ آبان ۱۴۰۰+ تحلیل و اخبارشیبا اینو ۰.۰۰۰۰۳۹ دلار

· TERAبازار ارز دیجیتال امروز ۲۷ آبان ۱۴۰۰+ تحلیل و اخبارترا ۴۱ دلار و ۱۲ سنت

مواردی مانند: تتر (Tether)بازار ارز دیجیتال امروز ۲۷ آبان ۱۴۰۰+ تحلیل و اخبار، یو اس دی کوین(Usd coin)بازار ارز دیجیتال امروز ۲۷ آبان ۱۴۰۰+ تحلیل و اخبارو بایننس یواس‌دی (Binance usd)بازار ارز دیجیتال امروز ۲۷ آبان ۱۴۰۰+ تحلیل و اخباراستیبل کوین(Stabel coin) هستند. استیبل کوین‌ها بر پایه یک دارایی منتشر می‌شوند، در این موارد بر پایه دلار آمریکا منتشر شده‌اند و قیمت آنها در محدوده یک دلار است و همواره در همین سطح باقی می‌مانند.

روند ۱۲ رمز ارز برتر بر اساس حجم بازار، در تصویر زیر قابل مشاهده است‌:

رشد ۱.۲۷ درصدی قیمت بیت کوین

تحلیل تکنیکال بیت کوین

رشد ۱.۲۷ درصدی قیمت بیت کوین

پیش بینی تکمیل موج اصلاحی ۴ بیت کوین تا محدوده ۵۵ هزار دلار، در حال حاضر نشانه‌ای از بازگشت نیست.

(سیگنالی در خصوص خرید و فروش نیست، صلب مسئولیت)

اخبار مهم

ایلان ماسک از مدیرعامل بایننس به خاطر Dogecoin انتقاد کرد

ایلان ماسک در جدیدترین توییت خود از جامعه Dogecoin دفاع ، Changpeng Zhao مدیر عامل صرافی متمرکز Binance را مواخذه و در مورد وضعیت Doge سوال کرد.

مشکلات برداشت باینن: توییت ماسک به احتمال زیاد به مشکلات اخیر کاربران دوج با بایننس مرتبط است که برداشت رمز ارز مبتنی بر میم را محدود کرده و خواستار بازپرداخت برخی از وجوه شده است.

این موضوع به احتمال زیاد به این واقعیت مربوط می‌شود که برخی از تراکنش‌ها در صرافی به دلیل به روز رسانی هسته Dogecoin رخ داده است که منجر به گیر افتادن برخی از تراکنش‌ها در بلاک چین شده است.

“دانش” دوج کوین ماسک

ایلان ماسک یکی از حامیان معروف Dogecoin است که افکار و احساسات خود را نسبت به آینده این رمز ارز بیان کرده است. پیش از این، او از کاربری پشتیبانی می‌کرد که به جامعه Dogecoin پیشنهاد داده بود رمز ارز خود را از برنامه‌های وام‌دهی خارج کنند، از صرافی‌ها به عنوان کیف پول استفاده نکنند و وجوه را فقط در کیف پول‌های خصوصی نگهداری کنند.

در اوایل سال جاری، ماسک پیشنهاد کرد که کارمزدهای Dogecoin را کاهش دهد تا شبکه به عنوان یک شبکه پرداخت که می‌تواند برای نیازهای روزمره استفاده شود، شایسته‌تر و قابل اعتماد تر شود. این میلیاردر همچنین معتقد است که تمرکززدایی بیشتر به Doge و جامعه Dogecoin اجازه می‌دهد تا بیشتر تکامل پیدا کنند.

بیتریس ( Bitrise) به ۳ دلیل، از Safemoon بهتر است

Bitrise یک پروتکل Defi که بر روی زنجیره هوشمند Binance ساخته شده است، اخیراً اقدامات بزرگی انجام داده است که آن را تبدیل به پرمخاطب ترین پروژه رمز ارز در جامعه Safemoon کرده است. این رمز ارز به تازگی فرآیند استیکینگ را اعلام کرده است، که تیم تأیید کرده است که تا پایان نوامبر (۹ آذر) راه اندازی خواهد شد. این در حال حاضر داغ‌ترین موضوع در بازار ارزهای دیجیتال امروز است.

حرکات اخیر رمز ارز بیتریس باعث شده است که جامعه کریپتو، آن را با سایر پروژه‌های دیفای و بیشتر از آن با پروژه Safemoon مقایسه کند. با وجود اینکه Safemoon تقریباً پنج ماه از Bitrise بزرگ‌تر است، دومی در کمتر از چهار ماه کارهای زیادی را انجام داده است. این همان چیزی است که آن را به یکی از بزرگترین رقبای Safemoon در DeFi تبدیل کرده است.

Safemoon به تازگی پروتکل خود را با نسخه مورد انتظار Safemoon V2 ارتقا داده است، اما سؤالاتی در مورد اینکه آیا ارتقا بهتر از Bitrise خواهد بود وجود دارد. با این حال، مقایسه بر اساس عناصری است که می‌تواند به تعیین بادوام‌ترین پروژه رمزنگاری شده کمک کند. تحولات اخیر در Bitrise نشان داده است که به دلایل متعدد، همچنان بهترین انتخاب سرمایه گذاران خواهد بود. موفقیت تیم در کمتر از چهار ماه، در مقایسه با Safemoon، یکی از جنبه‌های جذاب این پروژه DeFi است. این تیم تاکنون کاری را انجام داده است که Safemoon مدتی طول خواهد کشید.

در حال حاضر، اکوسیستم Bitrise دارای کیف پول Bitrise Audits، Techrate Audi و dApp است. اینها محصولاتی هستند که هم اکنون در حال اجرا هستند. این تیم توسعه اعلام کرده است که به زودی صرافی متمرکز خود را ارائه می‌کند.

اما بزرگترین دستاوردی که باعث شده Bitrise بهتر از Safemoon به نظر برسد، راه اندازی فرآیند staking است. جوایز جذاب استیکینگ توجه اعضای بزرگ جامعه ارزهای دیجیتال را که هزاران نفر به این پروژه ملحق شده‌اند را به خود جلب می‌کند، فرآیند استیکینگ تا پایان نوامبر انجام می‌شود، و هیجان‌انگیزترین چیز، جوایز این توکن جذاب است. این پلتفرم ۸۰% از درآمد تولید شده توسط محصولات در اکوسیستم Bitrise را بین توکن های استیک شده، توزیع می‌کند.

با Bitrise Audits، Techrate Audi، و کیف پول dApp که روی این اکوسیستم اجرا می‌شوند، درآمدی که تولید می‌شود بسیار زیاد خواهد بود. فرآیند راه اندازی استیک باعث می‌شود Safemoon ضعیف به نظر برسد. این باعث شده است که Bitrise حتی اعضای جامعه Safemoon را به خود جذب کند.

توکنومیک توکن بیتریس نیز جنبه دیگری از این پروژه بوده است که آن را برتر از Safemoon جلوه می‌دهد. بر خلاف Safemoon، این پلتفرم به طور خودکار توکن های بازخرید شده را می‌سوزاند. علاوه بر آن، Bitrise برخلاف Safemoon، سیستم پاداش کارآمدتری برای نگهداری توکن ها دارد.

دارندگان توکن BRISE هر ۶۰ دقیقه، چهار درصد از مالیات ۱۲ درصدی را بر روی تمام تراکنش‌ها مستقیماً به عنوان BNB در کیف پول خود دریافت می‌کنند. برگزاری جوایز توکن، یکی از هیجان‌انگیزترین توکنومیک‌ها بوده است و همچنان بسیاری از سرمایه‌گذاران کریپتو را به این رمز ارز جذب می‌کند.

شبکه Dvision اولین فروش زمین خود را با Binance NFT و NFTb اعلام کرد

شبکه دیویژن(Dvision Network) اعلام کرد که بزرگترین فروش زمین با حدود ۴۴۶۰ جعبه اسرارآمیز(Mystery Box)، از طریق ۳ بازار اصلی است که عبارتند از Binance NFT ، NFTb و بازار Dvision در ۲۴ نوامبر (۳ آذر). اولین ۱۴۹۵ لندباکس (LAND Boxes) از طریق INO)) عرضه اولیه گره در NFTb در دسترس خواهند بود . 1469 LAND Lot دیگر بدون هیچ گونه تصادفی سازی نیز در بازار خود Dvision ارائه می‌شود، جایی که کاربران می‌توانند با استفاده از توکن DVI، لند لات(LAND Lot) را خریداری کنند. در همان زمان، حدود 1452 NFT جعبه اسرارآمیز،برای خرید در پلتفرم NFT بایننس در دسترس خواهد بود.

میلیون‌ها کاربر تأیید شده در Binance.com از ساعت ۱۱ صبح UTC در ۲۴ نوامبر فرصتی برای خرید Mystery Boxes با لند لات‌های Dvision در بایننس NFT را خواهند داشت. جعبه‌های اسرارآمیز حاوی حداکثر 14 LAND Lot مختلف (از لات معمولی ۱×۱ تا لات ۳×۳ پرمیوم) هستند که به احتمال تصادفی حذف می‌شوند. به طور مشابه، کاربران می‌توانند مستقیماً در طول INO برای خرید Land Lots توسط Dvision به NFTb Launchpad مراجعه کنند. در همین حال، Dvision مارکت، تنها بازاری است که زمین‌های منحصر به فردی را با مکان مشخص شده روی نقشه بدون هیچ گونه تصادفی سازی ارائه می‌دهد. کاربران می‌توانند LAND را با استفاده از DVI، که توکن بومی Dvision در بازار است، خریداری کنند.

Dvision’s LAND مالکیت دیجیتال Meta-Space را نشان می‌دهد که به عنوان NFT (BEP-721) در زنجیره هوشمند Binance ثبت شده است . این یک دارایی بزرگ برای ایجاد املاک مجازی سفارشی شده در متاورس Dvision است.

LAND یک قطعه دیجیتالی بسیار کمیاب از ملک در دیویژن متاورس است، که عرضه کل آن در ۲۰۰۰۰۰ بسته ثابت است. در ۲ سال آینده، هر ۱۰ دور Meta-Cities با افتتاح ۲ شهر در هر دور منتشر خواهد شد.

شبکه دیویژن یک پلتفرم متاورس NFT مبتنی بر بلاک چین است. این به کاربران اجازه می‌دهد تا در پیشرفته‌ترین تجربه متاورس غوطه ور شوند. شبکه Dvision با استفاده از فناوری واقعیت مجازی خود برای کاهش موانع ورود برای همه کاربران در سطح جهان، یک اکوسیستم نوآورانه ایجاد می‌کند. تا کنون، شبکه دیویژن تیزر فروش LAND را منتشر کرده است که یک بار دیگر همکاری سه جانبه بین NFTb، Dvision و Binance NFT را برجسته می‌کند و افتتاحیه متا سیتی نیویورک را نشان می‌دهد. برای نتیجه گیری، اطلاعیه دقیق‌تری پس از شمارش معکوس در وبسایت رسمی دیویژن منتشر خواهد شد.

گزارش عملکرد سه ماهه سوم Analog Devices

شرکت Analog Devices (NASDAQ:ADI) سه شنبه گزارش داد سود و درآمد سه ماهه سومش از پیش بینی تحلیلگران و انتظارات فراتر رفته است.

Analog Devices سود هر سهم(EPS) را ۱.۷۳ دلار از درآمد ۲.۳۴ میلیارد دلار اعلام کرد. تحلیلگرانی که توسط investing.com از آنها نظرسنجی شد سود هر سهم را ۱.۷ دلار از درآمد ۲.۲۳ میلیارد دلار پیش بینی کرده بودند.

سهام Analog Devices از ابتدای سال ۲۵ درصد رشد داشته است ولی هنوز از سقف ۵۲ هفته‌ای ۱۹۱.۹۵ دلاری خود که در ۲۲ نوامبر (۱ آذر) به ثبت رسید، ۳.۳۶ درصد کمتر است. سهام Analog Devices نسبت به S&P 500 که از ابتدای سال ۲۴.۶۸ درصد رشد داشته است، روی هم رفته مطابقت دارد.

سود Analog Devices مسیر دیگر شرکت‌های بزرگ فناوری اطلاعات در این ماه را طی می‌کند گزارش Analog Devices پس از آن منتشر می‌شود که Apple روز ۲۸ اکتبر (۶ آبان)، با گزارش ۱.۲۴ دلار به ازای هر سهم از درآمد ۸۳.۳۶ میلیارد در مقایسه با پیش بینی‌های ۱.۲۴ دلار سود به ازای هر سهم از درآمد ۸۵.۰۵ میلیارد دلار، هم سطح با پیش بینی‌های سود ظاهر شد.

Microsoft روز ۲۶ اکتبر (۴ آبان) با سود ۲.۲۷ دلار از درآمد ۴۵.۳۲ میلیارد دلارِ سه ماهه سوم خود در مقایسه با پیش بینی سود هر سهم ۲.۰۸ دلار از درآمد ۴۴ میلیارد دلار از انتظارات بهتر ظاهر شده است.

نقشه بازار رمز ارزها

رشد ۱.۲۷ درصدی قیمت بیت کوین

کد خبر 537634

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.