طب سنتی ایرانی مخالف واکسیناسیون نیست

سرپرست دفتر طب ایرانی وزارت بهداشت گفت: طب سنتی ایرانی با واکسیناسیون مخالف نیست بلکه در منابع قدیمی طبی ما روش‌های مشابه واکسیناسیون وجود دارد.

به گزارش ایمنا، نفیسه حسینی یکتا اظهار کرد: رویکرد کلی طب ایرانی در مقابله با بیماری‌ها و حفظ سلامت افراد ابتدا پیشگیری و سپس درمان است.

وی تاکید کرد: هر رویکردی که با بحث پیشگیری از بیماری‌ها مرتبط باشد با اصول حاکم در مکتب طب ایرانی هم راستا است، اصلاح سبک زندگی، خواب به موقع، تغذیه منظم و یا واکسیناسیون می‌تواند به پیشگیری از بیماری‌ها کمک کند.
سرپرست دفتر طب ایرانی و مکمل وزارت بهداشت

سرپرست دفتر طب ایرانی وزارت بهداشت گفت: طب ایرانی نه تنها مخالف واکسیناسیون نیست بلکه تمامی روش‌های پیشگیری از بیماری‌ها را قبول دارد، اما از ظرفیت طب ایرانی در مبارزه با بیماری کرونا استفاده حداکثری نشده است و این موضوع مورد قبول است.

به گفته سرپرست دفتر طب ایرانی و مکمل وزارت بهداشت برای پیشگیری و مقابله با بیماری‌ها باید از ظرفیت طب سنتی ایرانی استفاده کرد لذا طب سنتی ایرانی با واکسیناسیون مخالف نیست بلکه در منابع قدیمی طبی ما، روش‌های مشابه واکسیناسیون وجود دارد و روش‌هایی در طب ایرانی داریم که می‌تواند به مقابله با بیماری‌ها با رویکرد علمی و منطقی بپردازد، باید به دنبال اصلاح سبک زندگی و کمک به طبیعت بدن برای تقویت سیستم ایمنی باشیم.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

کد خبر 537446

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.