جلب اعتماد مردم به مدیریت شهری بسیاری از مشکلات را رفع می‌کند

شهردار تبریز با بیان اینکه عملکرد برخی از مسئولان در سال‌های گذشته باعث بی‌اعتمادی شهروندان شده است، گفت: اگر ما بتوانیم اعتماد مردم را جلب کنیم و آنها به این دیدگاه برسند که یک مسئول حداکثر توان خود را برای ارائه راهکار و رویکرد رفع مسئله به کار گرفته است، اعتمادشان به مدیریت شهری افزایش می‌یابد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، عباس رنجبر در نخستین ملاقات مردمی خود اظهار کرد: جلب اعتماد شهروندان مهمترین موضوعی است که باید در شهرداری محقق شود، زیرا عدم اعتماد مردم به مسئولان باعث می‌شود که آنها برای رفع مشکلات خود به مراجع مختلف مراجعه کنند.

وی تاکید کرد: اگر ما بتوانیم اعتماد مردم را جلب کنیم و آنها به این دیدگاه برسند که یک مسئول حداکثر توان خود را برای ارائه راهکار و رویکرد رفع مسئله به کار گرفته است، اعتمادشان به مدیریت شهری افزایش می‌یابد.

شهردار تبریز هدف از برگزاری ملاقات مردمی را همفکری مدیران مناطق و سازمان‌ها جهت رفع مشکل شهروندان عنوان کرد و گفت: حسن این جلسات و دیدارهای عمومی این است که با حضور مسئولان مناطق و سازمان‌ها، در مورد مسائل طرح شده از سوی مردم همفکری می‌کنیم و قوانین و راهکارهای مختلف را برای رفع مشکلات بررسی و مدنظر قرار می‌دهیم و در نهایت راهکاری که بتواند مشکل مردم را رفع کند، در نظر می‌گیریم.

رنجبر با بیان اینکه این همفکری و ارائه راهکار باعث می‌شود که اعتماد مردم به مسئولان بیشتر شود، خاطرنشان کرد: قرار است برخی از دیدارها را نیز در مساجد و محلات انجام دهیم تا در مورد همان محلات تصمیم‌گیری کنیم، اما سعی می‌کنیم که دیدارهایمان را نیز در محل شهرداری مرکزی ادامه دهیم تا همه مردم بتوانند مسائل و دغدغه‌هایشان را مطرح کنند.

وی اظهار کرد: مهم‌ترین مسئله‌ای که مردم را به سمت نارضایتی می‌برد، تفاوت برخورد مسئولان با مردم است. اگر برخوردها همسان باشد و عدالت رفتاری پیاده شود، قطعاً رضایت مردم کسب می‌شود.

شهردار تبریز تاکید کرد: در ملاقات‌های مردمی سعی خواهیم کرد مواردی که از سوی شهروندان طرح می‌شود را از راه قانونی رفع کنیم.

کد خبر 537438

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.