هوشمندی، نوآوری و درایت از ویژگی‌های مردم اصفهان است

امام جمعه موقت اصفهان گفت: ظرفیت‌های سیاسی این استان باعث شده است که بسیاری از مدیران سراسر کشور متعلق به آن باشند. در کنار ظرفیت بالای سیاسی، هوشمندی، نوآوری و درایت نیز از جمله ویژگی‌های مردم اصفهان است.

محمدتقی رهبر در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در خصوص ظرفیت سیاسی اصفهان اظهار کرد: اصفهان استانی مستعد در ابعاد گوناگون بوده و طی تاریخ از مردمانی زحمتکش، مبتکر و عالم برخوردار بوده و به همین منظور صنایع عظیمی در کنار آن پدید آمده است.

وی افزود: عالمان بزرگی در اصفهان زیستند که در تمامی برهه‌های تاریخی به ویژه انقلاب اسلامی در صحنه حضور داشتند و در راستای آگاهی رسانی و مطلع کردن مردم گام برداشتند.

امام جمعه موقت اصفهان ادامه داد: اصفهان طی تاریخ همواره از ظرفیت‌های سیاسی مناسبی برخوردار بوده است؛ همانگونه که در ابتدای انقلاب اسلامی چهره‌های مبارز و انقلابی بزرگی در این شهر پرورش یافتند و در مسیر انقلاب اسلامی مجاهدت کردند.

رهبر یادآور شد: ظرفیت‌های سیاسی این استان باعث شده است که بسیاری از مدیران سراسر کشور متعلق به آن باشند. در کنار ظرفیت بالای سیاسی، هوشمندی، نوآوری و درایت نیز از جمله ویژگی‌های مردم اصفهان است.

کد خبر 537053

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.