هنر کویر را در گالری انجمن هنرمندان نقاش اصفهان ببینید

نمایشگاهی از آثاراعضای انجمن هنرمندان نقاش اصفهان با بهره‌گیری از موقعیت مکانی و امکانات بصری و بیانی کویر خارا در گالری این انجمن واقع در گذر فرهنگی چهارباغ برگزار شده است.

جواد طاهری درباره این نمایشگاه به خبرنگار ایمنا گفت: انجمن هنرمندان نقاشان اصفهان از شروع فعالیت خود از سال ۱۳۷۷ همواره دغدغه‌ی این را داشته است که مبتنی بر دانش و مهارت اعضای انجمن و همچنین ضرورت حرفه خود، بستری را فراهم کند تا زمینه‌های متفاوتی از هنر معاصر را در شهر حمایت و پشتیبانی نماید.

رئیس انجمن هنرمندان نقاش اصفهان افزود: اجرای ورک شاپ ها، نمایشگاه‌ها، دعوت از اساتید مطرح، برگزاری جلسات سخنرانی، گفت‌وگو و برگزاری واحدهای تحقیقی و آموزشی روزآمد به صورت دائم و مستمر دلیل این ادعا است.

وی خاطرنشان کرد: پروژه نمایشگاهی «هنر کویر» در راستای همین اهداف و از طریق همکاری مشترک میان انجمن هنرمندان نقاش اصفهان و هنرسرای آلمن شکل گرفته است.

هنر کویر را در گالری انجمن هنرمندان نقاش اصفهان ببینید

این استاد دانشگاه ادامه داد: نمایشگاه «هنر کویر» با رویکردی خاص و مبتنی بر موقعیت مکانی و امکانات بصری و بیانی کویر خارا شکل گرفت و اکنون حاصل این فعالیت در قالب یک نمایشگاه گردآوری شده است. این آثار توسط دوازده نفر از اعضای انجمن شامل فرحناز ابطحی، شهلا روضاتی، پروانه سیلانی، محمدابراهیم شب‌انگیز، جواد طاهری، فرشته عالمشاه، فروغ فروتن، محمد قادریان، مرضیه‌السادات گلستانه، شهین نبویان پور، معصومه واحدی و مسعوده یاوری و با مدیوم‌های متفاوتی ذیل عنوان هنر محیطی شکل گرفته و زمینه‌هایی مانند چیدمان، نقاشی، ویدئو آرت و عکاسی را پوشش داده است.

طاهری یادآور شد: این حرکت در تاریخ ۲۲ و ۲۳ مهرماه آغاز و با توجه به پتانسیل و امکانات موجود در این کویر مانند تپه‌های ماسه‌ای، دریاچه نمک و فضای پیرامونی آن خلق شده است.

رئیس انجمن هنرمندان نقاش اصفهان اظهار کرد: آثار ارائه شده در نمایشگاه هنر کویر شامل ۴۸ اثر است که در گالری انجمن هنرمندان و نقاشان اصفهان برای بازدید عموم دایر است.

نمایشگاه هنر کویر همه روزه تا سوم آذرماه از ساعت ۱۶ الی ۲۰ به گالری انجمن نقاشان اصفهان، واقع در مجموعه گذر فرهنگی چهارباغ، هشت بهشت، ورودی سرای قزلباش، طبقه پایین، واحد ۱۱۷ مراجعه کنند.

هنر کویر را در گالری انجمن هنرمندان نقاش اصفهان ببینید

کد خبر 536807

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.