بازار ارز دیجیتال امروز ۲۸ آبان ۱۴۰۰+ تحلیل و اخبار

پیش بینی می‌شود روند نزولی قیمت بیت کوین تا محدوده ۵۰ تا ۵۵ هزار واحد ادامه یابد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، «ایمان کرمی» تحلیلگر بازارهای مالی، بازار ارزهای دیجیتال امروز _ جمعه ۲۸ آبان‌ماه ۱۴۰۰_ را اینگونه تحلیل می‌کند:

نگاهی به تحولات امروز بازار ارزهای دیجیتال:

·:BTCبازار ارز دیجیتال امروز ۲۷ آبان ۱۴۰۰+ تحلیل و اخباربیت‌کوین ۵۷ هزار و ۶۹ دلار

·:ETHبازار ارز دیجیتال امروز ۲۷ آبان ۱۴۰۰+ تحلیل و اخباراتریوم چهار هزار و ۱۴۸ دلار

· BNBبازار ارز دیجیتال امروز ۲۷ آبان ۱۴۰۰+ تحلیل و اخباربایننس‌کوین ۵۵۹ دلار و ۴۲ سنت

· ADAبازار ارز دیجیتال امروز ۲۷ آبان ۱۴۰۰+ تحلیل و اخبارکاردانو یک دلار و ۸۲ سنت

· DOGEبازار ارز دیجیتال امروز ۲۷ آبان ۱۴۰۰+ تحلیل و اخباردوج‌کوین ۲۲ سنت

· XRPبازار ارز دیجیتال امروز ۲۷ آبان ۱۴۰۰+ تحلیل و اخبارریپل یک دلار و شش سنت

· DOTبازار ارز دیجیتال امروز ۲۷ آبان ۱۴۰۰+ تحلیل و اخبارپولکادات ۳۹ دلار و ۹۱ سنت

· SOLبازار ارز دیجیتال امروز ۲۷ آبان ۱۴۰۰+ تحلیل و اخبارسولنا ۲۰۲ دلار و ۹۸ سنت

· SHIBبازار ارز دیجیتال امروز ۲۷ آبان ۱۴۰۰+ تحلیل و اخبارشیبا این و ۰.۰۰۰۰۴۴ دلار

· TERAبازار ارز دیجیتال امروز ۲۷ آبان ۱۴۰۰+ تحلیل و اخبارترا ۴۱ دلار و ۴۹ سنت

مواردی مانند: تتر (Tether)بازار ارز دیجیتال امروز ۲۷ آبان ۱۴۰۰+ تحلیل و اخبار، یو اس دی کوین(Usd coin)بازار ارز دیجیتال امروز ۲۷ آبان ۱۴۰۰+ تحلیل و اخبارو بایننس یواس‌دی (Binance usd)بازار ارز دیجیتال امروز ۲۷ آبان ۱۴۰۰+ تحلیل و اخباراستیبل کوین(Stabel coin) هستند. استیبل کوین‌ها بر پایه یک دارایی منتشر می‌شوند، در این موارد بر پایه دلار آمریکا منتشر شده‌اند و قیمت آنها در محدوده ۱ دلار است و همواره در همین سطح باقی می‌مانند.

روند ۱۲ رمز ارز برتر بر اساس حجم بازار، در تصویر زیر قابل مشاهده است:

بازار ارز دیجیتال امروز ۲۸ آبان ۱۴۰۰+ تحلیل و اخبار

تحلیل تکنیکال بیت کوین

بازار ارز دیجیتال امروز ۲۸ آبان ۱۴۰۰+ تحلیل و اخبار

پیش بینی تداوم روند نزولی تا محدوده ۵۰ تا ۵۵ هزار واحد را خواهیم داشت.

شیب ریزش موج اصلاحی بسیار زیاد است و نشان از قدرت زیاد فروشندگان است احتمال تداوم روند اصلاحی از لحاظ زمانی نیز وجود دارد.

(سیگنالی در خصوص خرید و فروش نیست)

اخبار مهم

هیلاری کلینتون از رمز ارزها انتقاد می‌کند

هیلاری کلینتون، وزیر امور خارجه سابق آمریکا، در جریان حضور مجازی خود در انجمن اقتصاد جدید بلومبرگ، افزایش محبوبیت رمز ارزها را ارزیابی کرد و مدعی شد که این ارزها می‌توانند نقش دلار آمریکا را به عنوان ارز ذخیره جهان تضعیف کنند و کشورها را بی ثبات کنند: یکی دیگر از حوزه‌هایی که امیدوارم دولت‌ها توجه بیشتری به آن داشته باشند، ظهور ارزهای رمز پایه است، زیرا تلاشی بسیار جالب و عجیب برای استخراج سکه‌های جدید به منظور تجارت با آن‌ها، پتانسیل تضعیف ارزها را دارد، به عبارتی تضعیف نقش دلار به عنوان ارز ذخیره برای بی ثبات کردن کشورها.

کلینتون، که نامزد دموکرات‌ها در انتخابات ریاست‌جمهوری ۲۰۱۶ (۱۳۹۵) بود، ادعا می‌کند که رمز ارزها یک تهدید مستقیم برای بازارهای ارز جهانی است. برخی معتقدند که سخنان او در واقع می‌تواند به عنوان یک تبلیغ برای رمز ارزها توسط طرفداران سرسخت تلقی شود.

وی در توئیتی نوشت: می‌توانید تصور کنید که افراد رمز ارزها را در تبلیغات بیلبورد خود قرار دهند.

رمز ارزها پتانسیل بی‌ثبات کردن کشورها را دارند” این اولین باری است که بانوی اول سابق آمریکا انتقاد شدیدی از رمز ارزها ارائه می‌کند. در سپتامبر ۲۰۱۸ (شهریور ۱۳۹۷)، او به سادگی تأیید کرد که هیچ بیت‌کوینی در اختیار ندارد.

طبق ایمیلی که ویکی لیکس در سال ۲۰۱۶ (۱۳۹۵) منتشر کرد، دستیاران ارشد کمپین کلینتون ایده پذیرش کمک‌های مالی بیت کوین را رد کردند زیرا آن‌ها آن را “بیش از حد آزادی‌خواهانه می‌دانستند.

چیزی که کلینتون و ترامپ بر سر آن اتفاق نظر دارند اثر بی‌ثبات‌کننده رمز ارزها یکی از معدود مواردی است که کلینتون با رئیس‌جمهور سابق، دونالد ترامپ، موافق است. ترامپ که با شکست دادن نامزد سابق دموکرات‌ها در سال ۲۰۱۶ (۱۳۹۵) یکی از بزرگترین ناراحتی‌های تاریخ سیاسی آمریکا را رقم زد، در مورد بیزاری خود از رمز ارزها بسیار پر سر و صدا بوده است

همانطور که U.Today گزارش داد، ترامپ در مصاحبه ژوئن (خرداد) خود در Fox Business تا آنجا پیش رفت که بیت کوین را یک «کلاهبرداری» نامید. در طول حضور در ماه اکتبر (مهر) در Yahoo Finance، او انتقادات خود را دوچندان کرد و توضیح داد که نمی‌خواهد هیچ ارز دیگری ارزش دلار آمریکا را تحقیر کند: “من از طرفداران پر و پا قرص پول خود هستم و نمی‌خواهم ارزهای دیگری به بازار بیایند و دلار را متضرر یا تحقیر کنند.”

امکان ممنوعیت ارزهای دیجیتال فاقد تأیید دولت، توسط دولت هند!

بر اساس گزارش رویترز که به نقل از یک منبع آگاه منتشر شده است، ممکن است به زودی ارزهای رمزنگاری شده توسط دولت هند تأیید شود تا سرمایه گذاران بتوانند آنها را در صرافی‌ها نگهداری یا معامله کنند.

چنین الزامی، احتمالاً صدها معامله‌گر دیجیتال را برای جامعه کریپتو هند از دسترس خارج می‌کند. این منبع می‌گوید که عدم رعایت قوانین سختگیرانه، منجر به مجازات می‌شود: «تنها زمانی که یک کوین توسط دولت تأیید شده باشد، می‌توان آن را معامله کرد، در غیر این صورت نگهداری یا معامله آن ممکن است با جریمه مواجه شود.” لایحه ارز دیجیتال که مدت‌ها منتظر آن بودیم، احتمالاً در جلسه زمستانی مجلس ارائه می‌شود.

در حالی که گزارش‌ها حاکی از آن است که دولت از طرح خود برای اعمال ممنوعیت کلی برای نگهداری، تجارت و استخراج ارزهای دیجیتال عقب‌نشینی کرده است، به نظر می‌رسد که دور از تغییر نظر کامل است. یک مقام دولتی به نقل از رویترز گفت که هند ممکن است راه را برای ارز دیجیتال بانک مرکزی باز کند و در عین حال کوین‌های صادر شده خصوصی را ممنوع کند. همانطور که توسط U.Today گزارش شده است، شاکتیکانتا داس (Shaktikanta Das)، رئیس بانک مرکزی هند، اخیراً شروط خود را در مورد ارزهای دیجیتال تکرار کرده است.

برای اولین بار نقاشی‌های بنکسی به قیمت ۳۰۹۳ ETH در خانه حراج فروخته شد

یک جفت نقاشی از هنرمند معاصر بنکسی در یک حراجی در Sotheby’s در پنجشنبه شب به قیمت 3093 ETH فروخته شد. همانطور که CoinDesk قبلاً گزارش داده بود، این، اولین بار است که این خانه حراج یک فروش را به رمز ارزها انجام می‌دهد.تخمین زده می‌شد دو اثر “Trolley Hunters” و Love Is In The Air” (2006)” به ترتیب به قیمت پنج تا هفت میلیون دلار و چهار تا شش میلیون دلار به فروش برسند و هر دو تا حد زیادی با فروش شش میلیون و ۶۹۸ هزار و ۴۰۰ دلاری و هشت میلیون و ۷۷ هزار و ۲۰۰ دلاری انتظارات را برآورده کردند. مجموعاً 3,093 ETH. پذیرش قیمت‌ها پیشنهادهای به رمز ارز بخشی از یک فشار بزرگ‌تر متمرکز بر ارز دیجیتال از سوی حراج گذاران است. در ماه اکتبر، این حراجی “Sotheby’s Metaverse” را راه اندازی کرد، یک گالری مجازی برای رویداد حراج زنده. طرفداران کریپتو اکنون به دقت یک حراجی را زیر نظر دارند که برای اواخر شب برنامه‌ریزی شده است: فروش یکی از ۱۳ نسخه باقی مانده از قانون اساسی ایالات متحده، که شامل پیشنهاد قیمت از یک سازمان مستقل غیرمتمرکز (DAO) می‌شود.

نقشه بازار رمز ارزها

بازار ارز دیجیتال امروز ۲۸ آبان ۱۴۰۰+ تحلیل و اخبار

کد خبر 536477

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.