پیوند بین مجلس و جوانان انقلابی اصفهان برقرار شده است

رییس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی گفت: تعامل فکری بین مجلس و جوانان اصفهانی امروز اتفاق افتاده و سوژه‌ها پیگیری خواهد شد.

مرتضی آقاتهرانی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در خصوص نشست مشترک کارگروه فرهنگی اجتماعی شهرستان اصفهان با اعضای کمیسیون فرهنگی، اظهار کرد: در جلسه‌ای که برگزار شد در رابطه با مسائل فرهنگی و آسیب‌شناسی مسائل اجتماعی صحبت شد، توقع داشتیم راهکارهایی هم برای مسائل مطرح شود که این اتفاق نیفتاد.

وی افزود: تعامل فکری بین مجلس و جوانان اصفهانی امروز اتفاق افتاده و سوژه‌ها پیگیری خواهد شد.

رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی گفت: مطالبی هم درباره کمیسیون فرهنگی مجلس در این جلسه مطرح و بر اساس آن تغییراتی ایجاد خواهد شد، علاوه بر این از جوانان و فعالان فرهنگی حاضر در این جلسه دعوت کردیم در مجلس حضور یابند و آسیب‌های اجتماعی و فرهنگی موجود را حتماً مطرح کنند.

آقاتهرانی اضافه کرد: نمایندگان مجلس نیز هر چقدر بتوانند برای رفع مشکلات موجود تلاش خواهند کرد.

فریبرز امیری، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرماندار اصفهان نیز در این خصوص، اظهار کرد: لازم است مسائل اجتماعی با حرکت عالمانه دنبال و بررسی شود، بر همین اساس این نشست با هدف بررسی مسائل اجتماعی شهرستان اصفهان با حضور فعال اجتماعی برگزار می‌شود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرماندار اصفهان تاکید کرد: در این جلسه دستگاه‌های اجرایی شهرستان از جمله اداره کل بهزیستی شهرستان، ناحیه مقاومت بسیج امام صادق (ع)، نیروی انتظامی و شهرداری اصفهان در این جلسه گزارشی را در خصوص مسائل اجتماعی و فرهنگی ارائه خواهند کرد.

کد خبر 536340

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.