زیباسازی و نظافت محلات در اولویت مدیریت شهری است

شهردار گرگان گفت: زیباسازی و نظافت محلات سطح شهر در اولویت مدیریت شهری است‌.

به گزارش ایمنا و به نقل از روابط عمومی شهرداری گرگان، محمحمدرضا سبطی در تشریح مهمترین اولویت‌ها و برنامه‌های کوتاه مدت شهرداری، بر ضرورت توجه به مطالبات و نیازمندی‌های شهروندان تاکید و اظهار کرد: جلب رضایت شهروندان مهمترین اولویت مدیریت شهری جدید و رفع مشکلات و ساماندهی خدمات شهری یک ضرورت است.

وی افزود: ما بازدیدهای میدانی روزانه را به همین منظور در دستور کار قرار داده ایم.

شهردار گرگان خاطرنشان کرد: زیباسازی، نظافت و پاکسازی محلات هرچند نسبت به شهرهای دیگر از وضعیت مناسب تری برخوردار است اما در این حوزه نیازمند ارتقا هستیم.

سبطی به میزان اهمیت شاخص‌های مختلف اشاره و تصریح کرد: بر اساس پایش نظرسنجی انجام شده، موضوع نظافت و زیباسازی محلات دارای ۸۳ درصد و راه اندازی پارک کودک دارای ۷۲ درصد اهمیت هستند که ما به همان اندازه در بودجه لحاظ می کنیم.

وی در خصوص مهمترین پروژه های نیمه تمام گفت: پروژه شهربازی هم اکنون ۳۳ درصد پیشرفت فیزیکی داشته و انتظار داریم تا پایان سال به پیشرفت ۴۰ درصدی برسد.

شهردار گرگان ادامه داد: پروژه تله کابین نیز مانند بسکتبال دارای خاستگاه اجتماعی است و پیگیر رفع مشکلات آن هستیم.

سبطی در خصوص توسعه فرهنگی محلات، اظهار کرد: نسبت به خانه‌های فرهنگ رویکرد تازه‌ای داریم و با استفاده از ظرفیت خانه‌های فرهنگ و مساجد قرارگاه مردمی توسعه محلات را راه اندازی خواهیم کرد.

وی خاطرنشان کرد: پروژه شهر هوشمند را در حوزه شهرسازی آغاز کرده‌ایم و در آینده‌ای نزدیک شهروندان گرگانی بدون نیاز به حضور فیزیکی در شهرداری و از طریق اپلیکیشن امورات خود را پیگیری کنند.

کد خبر 536142

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.