احداث تقاطع غیرهمسطح امام حسن(ع) برای توسعه گردشگری

شهردار سمنان پروژه تقاطع غیرهمسطح امام حسن(ع) را پروژه‌ای با درجه اولویت بالا و با نگاهی آینده‌نگرانه برای استفاده تمامی شهروندان عنوان کرد.

سید علی مرتضی نژاد، در حاشیه بازدید از پروژه تقاطع غیر همسطح امام حسن (ع) در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: ساخت تقاطع‌های غیر همسطح یکی از راهکارهای کاهش و کنترل ترافیک است، اما اهمیت ساخت تقاطع غیر همسطح امام حسن (ع) با نگاه توسعه گردشگری با تاکید بر منطقه آبگرم و نگاهی آینده‌نگرانه برای استفاده تمامی شهروندان خواهد بود.

وی افزود: این پروژه به عنوان یکی از پروژه‌های دارای اولویت بوده که سعی می‌شود با پیگیری و نظارت مستمر شرایط برای تکمیل هر چه سریع‌تر آن فراهم شود.

شهردار سمنان با اشاره به واقع شدن این پروژه در امتداد جاده کمربندی و ترانزیتی شهر، تصریح کرد: این تقاطع غیرهمسطح در هدایت بخشی از ترافیک ورودی و خروجی شهر، همچنین هدایت مسافران به داخل شهر در راستای رونق گردشگری اهمیت ویژه‌ای برای شهرداری سمنان دارد؛ از این رو برای اتمام هر چه سریع‌تر آن از هیچ تلاشی دریغ نمی‌کنیم.

وی با تاکید بر اینکه در صورت تأمین منابع مالی حداکثر تا یک سال این پل آماده بهره‌برداری می‌شود، اظهار امیدواری کرد: با ساخت کامل این تقاطع، فرصت بهتری برای استفاده از مجموعه آبگرم در راستای توسعه گردشگری سلامت، فراهم شود و در تبدیل این منطقه از شهر به یک محور گردشگری مؤثر باشد.

کد خبر 535673

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.