دستور ویژه وزیر کشور به مسئولان مناطق زلزله‌زده هرمزگان

وزیر کشور در گفت‌وگو با استاندار و رییس جمعیت هلال‌احمر استان هرمزگان و نیز فرماندار بندرعباس، خواستار بررسی و کمک فوری به مردم مناطق زلزله‌زده این استان شد.

به گزارش ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت کشور، احمد وحیدی، در پی وقوع زلزله در جنوب کشور بلافاصله با مسئولان استان هرمزگان در جریان آخرین وضعیت زلزله‌زدگان این استان قرار گرفت و اظهار کرد: نیروی دریایی سپاه، هلال احمر، استانداری و ستاد بحران، همه در حال آماده‌باش به سر می‌برند.

وی در مورد آخرین آمار خسارات واردشده به مناطق زلزله‌زده استان هرمزگان، افزود: تا این لحظه یک تن بر اثر سقوط تیر برق جان باخته است و تاکنون خسارات جانی دیگری گزارش نشده است.
وزیر کشور تصریح کرد: آسیب جزئی به مناطق مسکونی وارد شده است و تیم‌هایی برای بررسی میزان خسارات وارده به منازل روستاییان اعزام شده‌اند.

بر اساس اعلام مرکز لرزه‌نگاری مؤسسه ژئوفیزیک دانشگاه تهران، امروز _یکشنبه، ۲۳ آبان_ دو زلزله به فاصله یک دقیقه استان هرمزگان را لرزاند؛ زلزله‌ای به بزرگی ۶.۴ در مقیاس امواج درونی ساعت ۱۵ و ۳۷ دقیقه و ۴ ثانیه در عمق ۱۵ کیلومتری زمین، شهر فین در هرمزگان را لرزاند و زلزله بعدی با بزرگی ۶.۳ در مقیاس امواج درونی زمین، ساعت ۱۵ و ۳۸ دقیقه و ۳۸ ثانیه فین هرمزگان را لرزاند.

کد خبر 535385

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.