ساعت هوشمند موتورولا Moto Watch 100 چه ویژگی‌هایی دارد؟

اطلاعات ارائه شده نشان می‌دهد که ساعت هوشمند موتورولا Moto Watch 100 به تراشه اسنپدراگون Wear 4100 مجهز خواهد شد.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، انتظار می‌رود شرکت موتورولا در سال جاری چند ساعت هوشمند متفاوت را معرفی کند، یکی از این محصولات Moto Watch 100 است که به تراشه اسنپدراگون Wear 4100 مجهز خواهد شد و با سیستم عامل Wear OS گوگل اجرا می‌شود. اخیراً تصاویری از این گجت پوشیدنی منتشر شده است که بعضی از ویژگی‌های ظاهری آن مشخص شده است.

تصاویر ارائه شده نشان می‌دهد که ساعت هوشمند موتورولا Moto Watch 100 دایره‌ای شکل است و دو کلید فیزیکی نیز در سمت راست آن قرار دارد. بدنه ساعت دارای روکش مات است در حالی که دکمه‌ها روکش فلزی دارد. به نظر می‌رسد که ساعت هوشمند مذکور دارای صفحه نمایش ۱.۳ اینچی LCD با رزولوشن ۳۶۰ * ۳۶۰ پیکسل است، اما قاب چرخشی ندارد.

انرژی مورد نیاز ساعت هوشمند موتورولا Moto Watch 100 با استفاده از یک باتری ۳۵۵ میلی آمپر ساعتی تأمین می‌شود. این محصول از اتصال بلوتوث پنج پشتیبانی می‌کند و از ویژگی‌های سلامتی و تناسب اندام مانند ردیاب خواب، گام شمار، پایش ضربان قلب و اندازه گیری سطح اکسیژن خون بهره خواهد برد. گجت پوشیدنی مذکور دارای GPS داخلی است، بنابراین برای ردیابی دقیق مسیر نیازی نیست آن را به گوشی هوشمند متصل کنیم.

ابعاد ساعت هوشمند موتورولا ۱۱.۸*۴۲*۴۶ میلی متر و وزن آن ۲۹ گرم است، عرض بند آن نیز ۲۰ میلی متر است. به نظر می‌رسد که بدنه این ساعت هوشمند از آلومینیوم ساخته شده است و فشار پنج اتمسفر در برابر آب را تحمل خواهد کرد. هنوز اطلاعات بیشتری مانند زمان عرضه و قیمت این محصول در دسترس قرار نگرفته است.

کد خبر 535211

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.