شورای شهر پیگیر احیای ورزش محلات و کشف استعدادها است

دبیر شورای اسلامی شهر تبریز با بیان اینکه سیاست‌ها و عملکرد شورای شهر باید مبتنی بر خواسته‌های مردم باشد، گفت: کمیسیون ورزش و جوانان، با اولویت پیگیری احیای ورزش محلات و کشف استعدادها احیا شده است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، احد صادقی در حاشیه دیدار نهایی مسابقات فوتبال محلات تبریز در ورزشگاه شهید موسی‌پور (دیهیم)، ورزش را یکی از موضوعات مهم شورای ششم دانست و اظهار کرد: شورای شهر باید سیاست‌ها و عملکرد خود را مبتنی بر خواسته‌های مردم تنظیم کند.

وی افزود: ورزش یکی از موضوعات مهم در شورای ششم است و ما از همان روزهای اول شروع دوره، با احیای کمیسیون ورزش و جوانان، اهمیت آن را نشان دادیم.

دبیر شورای اسلامی شهر تبریز ادامه داد: یکی از اصلی‌ترین موضوعات مدنظر شهرداری تبریز، باید احیای ورزش محلات و کشف استعدادهای محلات باشد تا ما بتوانیم با کشف این استعدادها، آنها را به ورزش کشور و دنیا معرفی کنیم.

وی در خصوص استقبال ورزش‌دوستان از مسابقات ورزشی محلات و حضور جمع زیادی از شهروندان برای تماشای دیدار نهایی مسابقات فوتبال محلات تبریز در ورزشگاه شهید موسی‌پور (دیهیم)، گفت: این شور و شوق نشان می‌دهد که در کنار ورزش، اگر بستری برای نشاط اجتماعی باشد و از بروز معضلات اجتماعی جلوگیری کند، مردم از آن استقبال می‌کنند.

وی افزود: در شورای شهر باید سیاست‌ها و عملکرد خود را مبتنی بر تمایلات مردم تنظیم کنیم و تا حد امکان این اجتماعات ورزشی را که موجب افزایش نشاط اجتماعی می‌شود، در اولویت کاری قرار دهیم.

کد خبر 535210

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.