برنامه‌های سازمان ورزش شهرداری در قالب المپیاد محلات اجرا می‌شود

مدیرعامل سازمان ورزش شهرداری اصفهان گفت: سازمان ورزش شهرداری اصفهان امسال مسابقات سازمان‌یافته هیأت‌های ورزشی را برگزار نمی‌کند و تمامی برنامه‌ها در قالب المپیاد ورزش محلات اجرا می‌شود.

علی قاسمی در گفتگو با خبرنگار ایمنا در خصوص برنامه‌های سازمان ورزش شهرداری اصفهان در ماه مبارک رمضان، اظهار کرد: امسال تمامی برنامه‌های سازمان ورزش شهرداری اصفهان از سطح محلات تا کلانشهرها در ۴۰ رشته ورزشی و در قالب المپیاد ورزش محلات برگزار می‌شود و مثل سال‌های گذشته مسابقات سازمان‌یافته هیأت‌های ورزشی را برگزار نمی‌کنیم.

وی ادامه داد: مسابقات فوتسال محلات با نام جام مولای عرشیان در ۲ رده سنی جوانان و بزرگسالان با آغاز ماه مبارک رمضان و مسابقات فوتبال گل کوچک از نیمه دوم ماه مبارک در مجموعه‌های ورزشی شهرداری اصفهان برگزار می‌شود.

قاسمی عنوان کرد: ویژه برنامه رزمی ویژه رزمی‌کاران رشته‌های مختلف مراکز آموزش سازمان ورزش شهرداری اصفهان به مناسبت ولادت امام حسن مجتبی در رده سنی نوجوانان و جوانان برگزار می‌شود.

مدیرعامل سازمان ورزش شهرداری اصفهان عنوان کرد: به مناسبت سوم خرداد ماه سالروز آزادسازی خرمشهر همایش کوه‌گشت خانوادگی ویژه نیروهای مسلح استان و عموم مردم در پارک کوهستانی صفه از ساعت ۶ و ۳۰ دقیقه تا ۱۰ صبح روز پنجشنبه چهارم خردادماه برگزار می‌شود. در حاشیه این کوه گشت نیز ویژه برنامه فرهنگی ورزشی با حضور نیروهای مسلح و همکاری اداره‌ ورزش و جوانان شهرستان اصفهان برگزار می‌شود.

 وی با اشاره به دیگر برنامه‌های سازمان ورزش شهرداری اصفهان، افزود: جشنواره انجمن‌های ورزشی در ۱۶ رشته چهارم و پنجم خردادماه با همکاری هیأت انجمن‌های ورزشی استان اصفهان در مجموعه ورزشی آبشار برگزار می‌شود.

قاسمی افزود: با همکاری هیأت تنیس استان اصفهان اولین همایش استعدادیابی تنیس در مجموعه ورزشی آبشار صبح روز جمعه ۵ خرداد ماه برگزار می‌شود. نونهالان، خردسالان و نوجوانان مستعد در این جشنواره ورزشی برای حضور در دوره‌های آموزشی ویژه و آموزش تخصصی این رشته به سازمان ورزش شهرداری اصفهان معرفی می‌شوند.

مدیرعامل سازمان ورزشی شهرداری اصفهان خاطرنشان کرد: در برنامه‌ریزی‌های انجام شده سازمان ورزش شهرداری اصفهان قرار است حدود ۱۲ تیم در رشته‌های رزمی تکواندو، کاراته، جودو، کنگ‌فو، ووشو، شنا و واترپلو در ۲ بخش آقایان و بانوان در قالب تیم‌های سازمان ورزش شهرداری اصفهان در مسابقات استانی شرکت کنند. با این طرح ورزش قهرمانی را هم به تدریج دنبال خواهیم کرد.

قاسمی با بیان فعال کردن تیم‌های محلات و امکان حضور همه شهروندان در رقابت‌های ورزشی، اضافه کرد: ورزشکارانی که در مسابقات لیگ و استانی از سوی هیأت حضور دارند، حق شرکت در تیم‌های سازمان ورزش شهرداری اصفهان را ندارند.

مدیرعامل سازمان ورزش شهرداری اصفهان گفت: اولین دوره آموزشی علمی- کاربردی شهروندان ویژه بانوان با هدف آموزش سبک زندگی سالم، با نشاط و پرتحرک روز چهارشنبه سوم خرداد ماه از ساعت ۷ و ۳۰ دقیقه صبح در پارک ترافیک شهرداری به مدت سه ساعت با برنامه‌های اجرایی، علمی و آموزشی برگزار می‌شود.

وی افزود: این برنامه شروع رسمی آموزش‌های عمومی مردمی سازمان ورزش شهرداری اصفهان است که با هدف نقش ورزش در رابطه با زندگی سالم برای کلیه مناطق و محلات شهر اصفهان برنامه‌ریزی شده است.

کد خبر 303688

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.