اجرای عملیات لکه‌گیری آسفالت معابر شهر سمنان

مدیر منطقه دو شهرداری سمنان از اجرا و تداوم عملیات لکه‌گیری آسفالت سطح این منطقه شهری با همکاری نواحی و پیگیری کارکنان سامانه ۱۳۷ شهرداری خبر داد.

حمید قاسمی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا با تاکید بر اینکه ارائه خدمت رسانی مطلوب به شهروندان از اولویت‌های مدیریت شهری در سمنان است، اظهار کرد: پس از درخواست‌های شهروندان در سامانه ۱۳۷ و مشارکت در امور مدیریت شهری شهرداری سمنان، عوامل اداره عمرانی منطقه دو شهرداری سمنان اقدام به بهسازی معابر در بلوار سفیر امید، بلوار محراب، حاشیه میدان استاندارد، خیابان ملک در محله مسکن مهر و بلوار صادق کردند.

وی افزود: آسفالت و بهسازی معابر اصلی و فرعی به عنوان یک اولویت مهم در دستور کار قرار دارد و برای عمران و نوسازی معابر و محلات برنامه‌های مختلفی بر مبنای دستورالعمل‌های تعیین شده در طول سال گذشته اجرا شد و در سال جاری صورت خواهد گرفت.

مدیر منطقه دو شهرداری سمنان خاطر نشان کرد: ارائه خدمات شایسته و مطلوب می‌تواند نقش بسزایی در فراهم آوردن مشارکت شهروندان و سرمایه گذاری‌های مطلوب ایفا کند که در این زمینه تلاش می‌کنیم با اجرای برنامه‌های کارآمد و مطلوب زمینه‌های نگرش مثبت شهروندان و رضایتمندی آنان را فراهم کنیم.

کد خبر 535094

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.