۲۲ آبان ۱۴۰۰ - ۱۲:۳۰
Air Pods Pro 2 چه زمانی عرضه می‌شود؟

اطلاعات ارائه شده نشان می‌دهد که Air Pods Pro 2 احتمالا سه ماهه سوم سال آینده میلادی در دسترس کاربران قرار خواهد گرفت.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، تا کنون شایعات زیادی در مورد نسل بعدی هدفون‌های رده بالای اپل به نام ایرپاد پرو منتشر شده است که بیشتر به تغییرات زیاد در طراحی محصول اشاره دارند. در حال حاضر، نسل دوم Air Pods Pro در حال توسعه است که به نظر می‌رسد سه ماهه سوم سال آینده میلادی رونمایی و عرضه می‌شود.

سه ماهه سوم دوره زمانی ۹۲ روزه بین یک جولای تا ۳۰ سپتامبر را شامل می‌شود، البته به طور قطع نمی‌توان عرضه Air Pods Pro 2 در این زمان را تأیید یا رد کرد؛ بلکه بهتر است تا انتشار اخبار کامل از منابع موثق منتظر بمانیم. گزارش‌های پیشین نشان می‌دهد که ایرپاد پرو جدید ممکن است دارای طراحی گرد باشد.

شرکت اپل باید یک سخت افزار قوی را در یک شاسی گرد کوچک تعبیه کند که به نظر می‌رسد کار دشواری باشد. به همین دلیل ممکن است از طراحی گرد برای ایرپاد پرو جدید خود استفاده نکند. Air Pods Pro 2 به حسگرهای پایش دما برای نظارت بر دمای بدن کاربر از داخل گوش مجهز خواهد بود، حسگرهای دمای داخل گوش می‌توانند همانند حسگر مورد استفاده در اپل واچ سری هشت کار کند. به نظر می‌رسد که از ایرپادهای آینده می‌توان به عنوان سمعک استفاده کرد.

کد خبر 534985

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.