۵۰ درصد از مدارس فوتبال زیر نظر اهالی فوتبالی است

رئیس هیات فوتبال استان زنجان گفت: اسپانسر حرف اول را در فوتبال استان زنجان می زند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، مجمع انتخابات هیئت فوتبال استان زنجان در مجمع حاشیه‌های زیادی داشته و ظاهراً برخورد نامناسبی با خبرنگاران در خصوص جایگاه خبرنگاران و نحوه حضورشان صورت گرفته که در نهایت با عذرخواهی رسمی نادر بلباسی رئیس هیئت فوتبال استان موضوع ختم به خیر شد.

رئیس هیئت فوتبال استان زنجان در گفتگو با خبرنگار ایمنا، با بیان اینکه مشکل اصلی فوتبال استان مسائل مالی و عدم حضور اسپانسر قوی است، گفت: شرکتی چون مینو که در مسابقات ملی حضور فعالی دارد هیچ حمایتی را از فوتبال استان نمی‌کند.

نادر بلباسی با اشاره به اینکه فعلاً نایب رئیس را انتخاب نکرده است، گفت: حتی در خصوص انتخاب معاونین نیز با کسی صحبت نکرده‌ام.

صدور مجوز برای مدارس فوتبال موضوع مهم دیگری بود که ریاست هیئت فوتبال استان از جمله برنامه‌های مهم خود در دوره مدیریتش اشاره کرد و گفت: متأسفانه برخی از مدارس فوتبال زیر نظر مربیان که سابقه تیم داری ندارد اداره می‌شود و تنها ۵۰ درصد آنها از اهالی فوتبال هستند.

بلباسی بر رعایت مسائل اخلاقی در مدارس فوتبال تاکید کرد و ادامه داد: مدارس فوتبال به راحتی مجوز دریافت کرده‌اند و در دوره فعالیتمان سخت‌گیری زیادی در این خصوص اعمال خواهد شد.

رئیس هیئت فوتبال استان زنجان با تاکید بر اینکه جذب اسپانسر نیاز به همت مسئولین دارد اظهار کرد: در این خصوص صحبت‌های امیدوار کننده‌ای از استاندار زنجان شنیده‌ایم.

وی اضافه کرد: بودجه خاصی نداریم و من هنوز مسائل مالی را تحویل نگرفته‌ام و به محض مشخص شدن بودجه حتماً اطلاع رسانی خواهد شد.

بلباسی خاطر نشان کرد: انتخابات فوتبال امسال باعث شد که چهار سال بعد اهالی فوتبال استقبال بیشتری از انتخابات داشته باشند.

کد خبر 534622

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.