صلاحیت گزینه پیشنهادی وزارت آموزش‌وپرورش بررسی شد

سخنگوی کمیسیون آموزش،تحقیقات و فناوری مجلس از جلسه فوق‌العاده این کمیسیون با گزینه پیشنهادی وزارت آموزش و پرورش خبر داد.

رضا حاجی پور در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، در تشریح نشست امروز (سه‌شنبه ۱۸ آبان‌ماه) کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس، گفت: اعضای کمیسیون به دلیل معرفی وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش در نشست صبح امروز صحن علنی بلافاصله دستور کار خود را تغییر داده و با حضور مسعود فیاضی وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش که پس از گذشت ۲ ماه و نیم از زمان رأی اعتماد معرفی شد، جلسه فوق‌العاده‌ای برای بررسی صلاحیت گزینه پیشنهادی تشکیل دادند.

وی افزود: بر همین مبنا در نشست امروز، بررسی صلاحیت، انطباق مدارک، سوابق و برنامه‌های پیشنهادی آموزش و پرورش را مورد رسیدگی قرار گرفت و در جلسه امروز مسعود فیاضی گزینه پیشنهادی آموزش و پرورش چالش‌های وزارت آموزش و پرورش، اولویت‌ها و راهکارهای خود را برای اعضای کمیسیون تشریح کرد.

سخنگوی کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس تاکید کرد: اعضای کمیسیون نیز دغدغه‌های خود را با توجه به اینکه بخش مهمی از جامعه شامل دانش آموزان و معلمان وزارت آموزش و پرورش می‌شوند، دغدغه‌هایخود را مطرح کردند.

حاجی پور تصریح کرد: همچنین در این جلسه با توجه به مشکلات ایجاد شده در پی شیوع کرونا و نحوه بازگشایی مدارس دغدغه اعضای کمیسیون مطرح و نهایتاً مقرر شد جلسه دیگری برای بررسی برنامه‌های وزیر پیشنهادی و جمع‌بندی کمیسیون جهت ارائه به صحن برگزار شود.

کد خبر 534400

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.