«دی کاپریو» در نقش رهبر بزرگترین خودکشی تاریخ

«لئوناردو دی کاپریو» قرار است در یک فیلم سینمایی جدید در نقش «جیم جونز» چهره جنجالی و رهبر خودکشی ۹۰۹ نفر در سال ۱۹۷۸ میلادی بازی کند.

به گزارش ایمنا به نقل از هالیوود ریپورتر، این بازیگر برنده اسکار که تاکنون چندین بار در نقش شخصیت‌های حقیقی از «جی اِدگار هوور» در فیلم «جی اِدگار»، «فرانک آبگنیل» در فیلم «اگه می‌تونی منو بگیر»، «هاوارد هیوز» در فیلم «آواتار» بازی کرده، حالا قصد دارد در یک پروژه جدید سینمایی در نقش «جیم جونز» رهبر آئینی جنجالی دهه ۱۹۷۰ میلادی مقابل دوربین برود.

کمپانی MGM ساخت این فیلم سینمایی را بر عهده دار و «اسکات روزنبرگ» که پیش از این در مجموعه فیلم‌های «ونوم» و «جومانجی» مشارکت داشته، نگارش فیلمنامه این پروژه جدید را بر عهده دارد.

«دی کاپریو» در نقش رهبر بزرگترین خودکشی تاریخ

«جیم جونز» یک رهبر آئینی بود که مسئول خودکشی دسته جمعی ۹۰۹ نفر در جونز تاون گویانا در ۱۸ نوامبر ۱۹۷۸ بود؛ این حادثه به عنوان یکی از بزرگترین مرگ‌های دسته جمعی تاریخ شناخته می‌شود.

داستان زندگی «جیم جونز» تاکنون منبع الهام کتاب‌ها، مستند و برنامه‌های تلویزیونی بسیاری شده است که جدیدترین آن مستندی با عنوان «حقیقت و دروغ: جیمزتاون، بهشت گمشده» که در سال ۲۰۱۸ و به بهانه چهلمین سالگرد این خودکشی جمعی از سوی سامانه نمایش آنلاین Hulu منتشر شد.

«دی کاپریو» اخیراً در فیلم «به بالا نگاه نکن» ساخته «آدام مک کی» و همچنین فیلم «قاتلان ماه کامل» ساخته «مارتین اسکورسیزی» مقابل دوربین رفته است.

کد خبر 534360

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.