افزایش ۲ درجه ای دمای هوا/افزایش ابر و وزش باد در مناطق غربی استان

کارشناس پیش‌بینی هواشناسی استان اصفهان گفت: برای مناطق غربی افزایش ابر و برای مناطق صنعتی کلانشهر اصفهان غبار صبحگاهی برای ساعات اولیه روز وجود دارد که منجر به کاهش دید و کیفیت هوا می‌شود. دمای هوا در ۲۴ ساعت آینده یک تا دو درجه افزایش می‌یابد.

آسیه آقایی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، با اشاره به استقرار جوی نسبتاً پایدار تا روز پنجشنبه در استان اصفهان، اظهار کرد: طی سه روز آینده استقرار جوی نسبتاً پایدار را بر روی استان داریم و آسمان صاف تا قسمتی ابری و وزش باد برای اکثر مناطق استان پیش‌بینی می‌شود.

وی افزود: برای مناطق غربی افزایش ابر و برای مناطق صنعتی کلانشهر اصفهان غبار صبحگاهی برای ساعات اولیه روز وجود دارد که منجر به کاهش دید و کیفیت هوا می‌شود.

کارشناس پیش‌بینی هواشناسی استان اصفهان با اشاره به اینکه دمای هوا در ۲۴ ساعت آینده یک تا دو درجه افزایش می‌یابد، افزود: بیشینه و کمینه دمای هوا در کلانشهر اصفهان بین ۱۶ درجه و یک درجه سانتی‌گراد بالای صفر در نوسان است دمای هوای شهر اصفهان نسبت به روز گذشته شش درجه سردتر شده است.

وی تصریح کرد: خور وبیابانک با دمای ۲۰ درجه سانتی‌گراد بالای صفر و بوئین و میاندشت با دمای دو درجه سانتی‌گراد به ترتیب گرم‌ترین و سردترین مناطق استان پیش‌بینی می‌شود.

کد خبر 534311

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.