حاشیه‌های حضور معاون شهردار تهران در صحن شورا تمام شود

عضو شورای شهر تهران گفت: حاشیه‌های ایجاد شده در روز حضور معاون عمرانی شهردار در جلسه‌ای با شهردار تهران حل شود تا شورا با آرامش به وظیفه اصلی خود که نوکری مردم است بپردازد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، حبیب کاشانی در جلسه امروز (سه شنبه) شورای اسلامی شهر تهران با بیان اینکه در جلسه گذشته و هنگام ارائه گزارش آقای شعبانی معاون عمرانی شهردار سوتفاهمی پیش آمد که این مباحثه‌ها طبیعی است و پیش می‌آید که باید همین جا تمام و برطرف می‌شد اظهار کرد: شورا شأن دارد و همه به این بلوغ رسیده‌ایم که شأن همدیگر را رعایت کنیم. اما این اقدام کش پیدا کرده و به فضای مجازی رسید.

وی اضافه کرد: نمی‌خواهم به این مطلب بپردازم و حدس من این است که این قبیل مباحثات پیش می‌آید و چیز خاصی نیست، اما انتشار در فضای مجازی باید قابل کنترل شود. لذا وقت شریف مردم تهران و جایگاهی که شورا دارد اجازه نمی‌دهد که مجدداً در صحن به این مسأله بپردازیم.

وی از رئیس و نایب رئیس شورای شهر درخواست کرد که این موضوع را در جلسه‌ای با شهردار و معاون فنی و عمرانی او حل کنند و هرکس جایگاه خود را ببیند و این موضوع دیگر تکرار نشود.

کاشانی گفت: ما یک مأموریت داریم و آن نوکری مردم است و نباید وقت آن‌ها را به بطالت بگذرانیم و می‌خواهم حرمت افراد حفظ شود تا بتوانیم با آرامش چیزی که قسم خوردیم را انجام دهیم.

کد خبر 534254

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.