عدم پرداخت پاداش پایان خدمت بازنشستگان زیبنده نظام نیست

عضو کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس شورای اسلامی گفت: دولت نسبت به پرداخت پاداش پایان خدمت بازنشستگان هر چه سریعتر اقدام کند زیرا این موضوع زیبنده نظام نیست.

به گزارش ایمنا به نقل از خانه ملت، مهرداد ویس کرمی در جلسه علنی امروز -یکشنبه ۱۶ آبان ماه- مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی خود اظهار کرد: دولت قبل از سفر به استان لرستان مصوبات سفر قبلی آقای رئیسی به عنوان رئیس قوه قضائیه را بررسی کند خصوصاً مصوباتی در خصوص راه‌اندازی ماشین‌سازی خرم آباد که در راستای آن اقدامی انجام نشده است.

وی با اشاره به اینکه به نظر می‌رسد صدا و سیما در قالب ورود زنان بی‌حجاب به بهانه مسلمان نبودن در فیلم‌ها به دنبال حساسیت‌زدایی نسبت به موضوع بی‌حجابی است، ادامه داد: آنچه که در فیلم‌های سرجوخه، گاندو و سایر فیلم‌ها دیده می‌شود در این راستا ارزیابی می‌گردد، رئیس سازمان صدا و سیما در این خصوص دقت کند.

عضو کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس شورای اسلامی با تأکید بر اینکه دولت واگذاری شیلات سپیددشت را تعیین تکلیف کند، گفت: پنج ماه است که در هیئت دولت واگذاری شیلات سپیددشت متوقف شده، علیرغم اینکه سرمایه‌گذاری با حدود ۵۰۰ میلیارد سرمایه وجود دارد.

ویس کرمی با بیان اینکه وزیر آموزش و پرورش هر چه سریع‌تر به مجلس معرفی شود، این وزارتخانه در یتیمی به سر می‌برد، گفت: پاداش پایان خدمت بازنشستگان هر چه سریع‌تر پرداخت شود، مشاهده کردم معلمی خانه خود را فروخت تا بتواند هزینه ازدواج فرزندش را تهیه کند و این موضوع زیبنده نظام نیست.

وی با تأکید بر اینکه قوه قضائیه با فردی که باعث ورشکستگی پارسیلون خرم آباد شده و از تحویل مدارک امتناع می‌کند برخورد نماید، عنوان کرد: بانک صنعت و معدن در زمینه پرداخت تسهیلات به لاستیک سازی خرم‌آباد تسریع کند.

کد خبر 534006

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.