بازار ارز دیجیتال امروز ۱۶ آبان ۱۴۰۰+ تحلیل و اخبار

بیت کوین نتوانست بالای سطح ۶۴ هزار دلار تثبیت شود و شاهد یک اصلاح قیمتی در این رمز ارز بودیم و سپس به سطح ۶۰ هزار دلار واکنش مثبت نشان داد، پیش بینی رفتار نوسانی بین محدوده ۶۰ تا ۶۴ هزار دلار را برای این رمز ارز داریم. در صورت از دست دادن سطح ۶۰ هزار دلار احتمال شروع موج ۴ اصلاحی وجود دارد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، «ایمان کرمی» تحلیلگر بازارهای مالی، بازار ارزهای دیجیتال امروز _یکشنبه ۱۶ آبان‌ماه ۱۴۰۰_ را اینگونه تحلیل می‌کند:

نگاهی به تحولات امروز بازار ارزهای دیجیتال

  • بیت کوین ۶۱ هزار و ۷۲۸ دلار
  • اتریوم چهار هزار و ۵۵۰ دلار
  • کاردانو یک دلار و ۹۹ سنت
  • بایننس کوین ۶۶۷ دلار و ۵۱ سنت
  • دوج کوین ۲۶ سنت
  • ریپل یک دلار و ۱۷ سنت
  • پولکادات ۵۳ دلار و ۳۹ سنت
  • سولنا ۲۵۲ دلار و یک سنت
  • ترا ۵۲ دلار و ۲۳ سنت
  • شیبا اینو ۰.۰۰۰۰۵۷ دلار
  • مواردی مانند تتر، یو اس دی کوین و بایننس یو اس دی استیبل کوین هستند، استیبل کوین‌ها بر پایه یک دارایی منتشر می‌شوند، در این موارد بر پایه دلار آمریکا منتشر شده‌اند و قیمت آنها در محدوده یک دلار است و تغییرات آنها بسیار محدود است.

بازار ارز دیجیتال امروز ۱۶ آبان ۱۴۰۰+ تحلیل و اخبار

تحلیل تکنیکال بیت کوین

بیت کوین نتوانست بالای سطح ۶۴ هزار دلار تثبیت شود و شاهد یک اصلاح قیمتی در این رمز ارز بودیم و سپس به سطح ۶۰ هزار دلار واکنش مثبت نشان داد، پیش بینی رفتار نوسانی بین محدوده ۶۰ تا ۶۴ هزار دلار را برای این رمز ارز داریم. در صورت از دست دادن سطح ۶۰ هزار دلار احتمال شروع موج ۴ اصلاحی وجود دارد.

(سیگنالی در خصوص خرید و فروش نیست، صلب مسئولیت)

بازار ارز دیجیتال امروز ۱۶ آبان ۱۴۰۰+ تحلیل و اخبار

اخبار مهم

‏ واکنش David Gokhstein به احتمال تصویب لایحه زیرساختی ایالات متحده توسط رئیس جمهور بایدن

‏ David Gokhstein، عضو شورای مشورتی Forbes است و بر اساس رتبه‌بندی وب‌سایت LunarCrush، جایگاه دوم را از نظر تأثیرگذاری در شبکه‌های اجتماعی در حوزه رمز ارزها دارد. وی در واکنش به انتشار این خبر، این اقدام ایالات متحده را هولناک توصیف کرد و به دولتمردان پیشنهاد داد که همچنان فرصت برای سازگاری با رمز ارزها وجود داشته و می‌توانند به جای نابودی آن، رهبر این فناوری در جهان شوند. او همچنین از شهروندان خواست تا نظر خود درباره این لایحه را به نمایندگان خود در کنگره منتقل کنند.

مجلس لایحه زیرساخت یک تریلیون دلاری را با مالیات کریپتو برای تأیید بایدن تصویب کرد

مجلس نمایندگان ایالات متحده لایحه زیرساختی ۱.۲ تریلیون دلاری دو حزبی را تصویب کرد که در صورت امضای رئیس جمهور جو بایدن، مقررات جدیدی را در رابطه با گزارش مالیات رمزنگاری برای همه شهروندان اعمال می‌کند.لایحه زیرساخت اولین بار توسط دولت بایدن با هدف بهبود شبکه حمل و نقل ملی و پوشش اینترنتی ارائه شد. با این حال، این لایحه الزامات گزارش‌دهی سخت‌گیرانه‌ای را برای جامعه کریپتو الزامی می‌کند، و همه تراکنش‌های دارایی دیجیتال به ارزش بیش از ۱۰ هزار دلار را ملزم می‌کند جهت پرداخت مالیات به IRS گزارش دهد.

اولین صرافی غیرمتمرکز روی بلاک چین کاردانو با نام Ravendex

ریون دکس، پروژه جدید کاردانو نسخه‌ای از صرافی غیرمتمرکز خود را که شامل استخرهای Swap و موارد دیگر است رونمایی کرده است. در این صرافی که شامل یک پلتفرم غیر متمرکز وام دهی است، امکان stake کردن وجود دارد.

شرکت مدیریت دارایی دیجیتال بکت خدمات اتریوم را به مشتریان ارائه می‌دهد

بکت هولدینگز (Bakkt Holdings)، روز پنجم نوامبر اعلام کرد که به زودی به مشتریان خود اجازه خرید، فروش و نگهداری اتریوم را خواهد داد. این شرکت پیش‌تر و از زمان راه‌اندازی تنها خدمات مربوط به بیت کوین را به مشتریان خود ارائه می‌کرد. این شرکت مدیریت دارایی دیجیتال می‌گوید افزودن اتریوم به دنبال همکاری اخیر آن‌ها با گوگل، در راستای معرفی دارایی‌های دیجیتال به میلیون‌ها مشتری صورت می‌گیرد. مدیرعامل بکت روز جمعه با اعلام افزودن اتریوم به اپلیکیشن خود اظهار داشت: «ما مطئمن هستیم که افزودن اتریوم مکملی برای اکوسیستم رو به رشد شرکا و دارایی‌های ما خواهد بود.»

مدیر اجرایی Bank of America کریپتو را به عنوان یک طبقه دارایی می‌بیند.

مدیر عامل بانک آمریکا (Bank of America)، ارز دیجیتال را به عنوان رقیب نمی‌بیند. در عوض، او آن را به عنوان یک طبقه دارایی می‌بیند و خاطرنشان می‌کند که “مردم آن را به دلایل مختلف دوست دارند.”

مدیر عامل بانک آمریکا در مورد Crypto: “من اصلاً آن را به عنوان رقیب نمی بینم” تام مونتاگ (Tom Montag)، مدیر اجرایی بانک آمریکا، پنجشنبه در مصاحبه‌ای با مدیر عامل Chainalysis، مایکل گروناگر (Michael Gronager)، در کنفرانسی که توسط شرکت تجزیه و تحلیل بلاک چین در نیویورک برگزار شد، درباره ارزهای دیجیتال صحبت کرد.

مونتاگ همچنین رئیس بانکداری جهانی و بازارهای بانک آمریکا و عضوی از تیم مدیریت اجرایی این شرکت است. او مسئول تمام مشاغلی است که به شرکت‌ها و سرمایه گذاران نهادی خدمات می‌دهند.

او گفت که ارز دیجیتال او را به یاد مشتقات در روزهای اولیه خود می‌انداخت. او همچنین اعتراف کرد که استیبل کوین‌ها را درک نمی‌کند. من و همه افراد حاضر در اتاق این را نمی‌فهمیم … آیا واقعاً یک دلار پشت استیبل کوین وجود دارد؟

از مدیر اجرایی بانک آمریکا نیز پرسیده شد که آیا بانک‌ها با ارزهای دیجیتال رقابت می‌کنند یا خیر. او جواب داد: من اصلاً به عنوان رقیب به آن نگاه نمی‌کنم. من آن را فقط به عنوان یک کلاس دارایی دیگر می بینم … و مردم به دلایل مختلف آن را دوست دارند.

مدیر اجرایی بانک آمریکا تنها کسی نیست که ارزهای دیجیتال را به عنوان یک طبقه دارایی می‌بیند. بانک سرمایه گذاری رقیب گلدمن ساکس در ماه می (اردیبهشت) گفت که بیت کوین یک دارایی قابل سرمایه گذاری است. جی پی مورگان در ماه جولای (تیر) گفت که بسیاری از مشتریانش ارزهای دیجیتال را به عنوان یک طبقه دارایی می‌بینند که می‌خواهند در آن سرمایه گذاری کنند.

مونتاگ درباره اینکه آیا بیت‌کوین یک ذخیره‌کننده ارزش است، گفت: “من به این موضوع رسیدم که چگونه می‌تواند به عنوان یک ذخیره کننده جهانی ارزش، ارزش داشته باشد. درک اهمیت این امر به عنوان یک آمریکایی که به داشتن یک ارز ثابت عادت دارد، دشوار است.”

در مورد راه اندازی ارز دیجیتال بانک مرکزی خود (CBDC) توسط فدرال رزرو، وی اظهار داشت: “این امر اجتناب ناپذیر خواهد بود، اما مشکلی ندارد.” جروم پاول، رئیس فدرال رزرو در ماه سپتامبر(شهریور) گفت: “ما به طور فعال در حال کار برای ارزیابی اینکه آیا CBDC را صادر کنیم یا خیر و اگر چنین است، به چه شکلی.”ماه گذشته، بانک آمریکا تحقیقات خود در زمینه رمزنگاری را آغاز کرد و خاطرنشان کرد که دارایی‌های دیجیتال آنقدر بزرگ هستند که نمی‌توان آنها را نادیده گرفت. تیم تحقیقاتی اختصاصی ارزهای دیجیتال این بانک در ماه جولای تأسیس شد.

نقشه بازار رمز ارزها

بازار ارز دیجیتال امروز ۱۶ آبان ۱۴۰۰+ تحلیل و اخبار

کد خبر 533946

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.