۱۶ آبان ۱۴۰۰ - ۱۳:۲۰
چند انتصاب در شهرداری شیراز

شهردار شیراز با صدور احکامی جداگانه معاون مالی و اقتصادی شهرداری، مدیر کل حراست و شهرداران مناطق هفت ، هشت (بافت تاریخی) و ۱۰ را منصوب کرد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، سید احسان اصنافی طی حکمی سعید مصفا را به عنوان معاون مالی و اقتصادی شهرداری شیراز منصوب کرد.

شهردار شیراز در این حکم تاکید کرده است که معاون مالی و اقتصادی بر مواردی همچون نظارت بر وصول درآمد و تحقق و توسعه درآمدهای پایدار، نظارت بر هزینه‌ها و معاملات شهرداری و نگهداری حساب هزینه، نظارت بر اداره و حفظ دارایی‌های منقول و غیرمنقول شهرداری و … توجه ویژه داشته باشد.

اصنافی در حکم دیگری علیرضا جمشیدی را به سمت مدیرکل حراست شهرداری شیراز منصوب کرد؛ در حکم صادره بر مواردی همچون اتخاذ تدابیر مناسب در خصوص نظارت بر انجام امور مربوط به حراست اموال، ساختمان‌ها، ماشین آلات و …، نظارت بر انجام امور مربوط به حفاظت پرسنلی و… تاکید شده است.

شهردار شیراز همچنین با صدور حکمی علی مصلی نژاد به سمت شهردار منطقه ۸ (منطقه تاریخی) منصوب کرد؛ در این حکم نیز بر مواردی همچون نظارت بر امور مالی و وصل درآمد، نظارت بر انجام امور مربوط به خدمات شهری، نظارت بر ایجاد و نگهداری فضاهای سبز و پارک‌های منطقه، نظارت بر انجام امور عمرانی، نظارت بر فرآیندهای صدور پروانه ساختمانی، مجوزها، پایان کار، پاسخ استعلام و … تاکید شده است.

همچنین احکام قاسم اکبری به عنوان شهردار منطقه هفت شیراز و سعید معصومی شهردار منطقه ۱۰ شیراز که پیش‌تر به عنوان سرپرست منطقه معرفی شده بودند، نیز توسط شهردار شیراز صادر شد.‌

کد خبر 533806

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.