تاکید شهردار سمنان بر تقویت سامانه ۱۳۷ شهرداری

شهردار سمنان در نشست هفتگی شورای مدیران شهرداری بر لزوم حمایت و تقویت از سامانه ۱۳۷ شهرداری تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، سید علی مرتضی نژاد در نشست هفتگی شورای مدیران شهرداری اظهار کرد: افزایش کمی و کیفی سطح خدمات ارائه شده توسط سامانه ۱۳۷ و ارتقای سطح رضایتمندی شهروندان، از اولویت‌های مهم شهرداری است.

وی تصریح کرد: سامانه ۱۳۷ حلقه وصلی بین شهروندان و شهرداری است تا شهروندان بتوانند خواسته‌ها، مشکلات و حتی پیشنهادات را به راحتی با شهرداری در میان بگذارند.

شهردار سمنان با تاکید بر همکاری همه جانبه مدیران مناطق و سازمان‌ها با این سامانه، پاسخگویی به موقع و به روز و هوشمندانه نسبت به نیازها و تقاضاهای شهروندان و توجه ویژه به نیروی انسانی فعال از حیث تجربه، تخصص، خبرگی، مهارت‌های ارتباطی و تسلط بر برنامه‌ها در موضوعات شهری را بسیار مهم دانست و خواستار همکاری بیشتر روابط عمومی‌های مناطق در این زمینه شد.

در ادامه این نشست، «پیمان نقاشیان» مدیر سامانه ۱۳۷ شهرداری سمنان نیز با ارائه گزارشی، فعالیت‌های شش ماهه این سامانه را تشریح کرد و گفت: عمده موارد مطرح شده از سوی شهروندان در تماس با سامانه ۱۳۷ مربوط به ارائه خدمات شهری از جمله آسفالت معابر، نظافت شهر و جمع‌آوری زباله و نخاله و بهسازی پیاده روها بوده است.

وی افزود: بسیاری از درخواست‌های مردمی به محض دریافت از سوی اپراتور سامانه ۱۳۷ به کارشناسان مربوط در شهرداری مرکز یا مناطق و شهرداری‌های نواحی اعلام و رفع می‌شود.

کد خبر 533791

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.